BUDGIVNING!

Åh shit, får sms hela tiden...av mäklaren såklart...

Jag och mathilda sitter och ringer tillbaka hela tiden oxå haha, känns lite små töntigt :p Men bara idag har vi höjt huset 4 gånger!!! Och dagen är ej slut än...haha! Den här gågen tänker ja inte låta huset försvinna framför näsan på mig-eller jonas näsa heller för den delen-han verkar vara ännu mer på än mig så de känns trygt =)

Dagarna som gått har vi haft begravning för mina två små älsklingsfiskar som tragiskt gick bort i söndags...helt utan anlednig verkar det som =( men ja är säker på att något hänt...buhu-har varit massa tårar här och jonas tycker väl att ja överdriver men de måste vara hormonerna tror jag haha...blir lite känslig då :p
Sen har vi varit ute hos hans familj och umgåtts, fikat och spelat kort..sen fick man ju passa på o njuta lite av solen då den va framme. I lördags så umgicks vi med pettson svante o gustav, dom drack öl o så spela vi ett roligt spel-kampen mellan kinnor och män tror ja de hete :p Sen hade jag och pernilla pyjamasparty är i fredags...haha fast vi glömde pyjamasen men de funka ju fint iaf...spela lite yatsy och åt smörgåstårta...sen så hyrde vi en AS BRA FILM som heter It´s al about Steve =) Har helt ärligt aldrig skrattat och skämts så mycket till en film tidigare ahaha min o pernillas nya grej där allt :p

Fuck!!!!! Nu fick ja ett bud till 1 275 000...får nog dra nu så ja kan ringa och lägga 1,3 jämt...så idag har husets höjts från 1 075 000 till 1,3...hmm undrar hur detta kommer sluta....


Bild tagen för typ 2½ vecka sedan...slänger upp en ny tagen ikväll
efter jobbet-orkar inte ladda över bilderna från kameran nu.


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0