Weels & Wings!

Jonas och Svante fick för sig igår kväll att dom ville åka till varberg och weels and wings i helgen...dom tyckte jag kunde köra dit och hem-vilket inte hade varit något problem om någon av dem kunde hålla sig vakna i bilen på vägen hem på natten men dom två somnar ju som små barn när de åker bil och har drukigt så jag kollade runt lite och hade sån jäkla flyt så nu har jag just bokat hotell fredag till söndag =)
Kan knappt fatta att de va ledigt (och till ett sånt bra pris! 1906 per natt inkl kvällsmat och frukost för 3 personer!) den här helgen, va ju fullt på varenda camping, vandrarhem, stadshotell m.m m.m så nu är pojkarna lyckliga...och jonas han håller redan på och packar sin väska haaha... 
Förresten så innebär det att det var för exakt 4 år sedan den här helgen som jag och Jonas "fick upp ögonen för varandra" och vänskapen övergick till något annat...tänka sig så mycket som vi har gjort sen dess...bland annat varit på andra sidan jorden, besökt 3 länder, varit i sälen 2 gånger, kusten ett antal gånger, romantiska middagar, oändligt många film och myskvällar, fester, promenader och skratt =) Och allt utöver det som man inte riktigt minns som har lett fram till att det blev han och jag och snart vårat älskade efterlängtade lilla barn ♥
 I love my Life!!




Nej nu ska ja hoppa in i duschen sen ska jag och jonas djupdyka i kassen med filmer jag lånat av Mathilda, bara massa komedier-jippi =)


Världens vackraste varelse!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0