Det var ett jäkla tjöt!

Ja de va ett jäkla tjöt på vissa av er att ja ska uppdatera mera så ja får väl ta och göra det då :p Kul att så många läsare ändå har varit inne varje dag trots min bristande förmåga att ängna mer tid till datorn :p

Den senaste veckan har det självfallet varit fullt upp med midsommar och allt som hör till det, potatisfestivalen,MVC besök, läkarbesök, jobb och så har vi varit och tittat på ett hus, en lägenhet, badat, solat, bakat massa tårtor, god mat, kollat på film, varit hos emelie och så har ju självfallet Mathilda sovit här ett par nätter oxå =) Känns otroligt gött att ha henne som vän!

Emelie och hennes hjärta hon fick av mr X på potatisfestivalen!
   



I går var det fruktansvärt tomt här för varken mathilda eller älsklingen va här när ja kom hem från jobbet...jonas sover ju i kungsbacka en dag i veckan så att dom kan undvika rusningstrafiken genom göteborg varje dag vid 16:00...så han kommer hem tidigt idag =)=)=) Dock ska ja jobba över lite för vi ska grilla på jobbet idag =) Som en liten avslutning inför att semesterveckorna börjar på måndag...dock jobbar ja 3 veckor till innan ja får njuta av ledigheten =) längtar!!

Idag går bebisen in i vecka 26 (alltså 25+1) Och det känns heöt otroligt för den lille krabaten sparkar och knuffar mig bara starkare och starkare för varje dag som går. Undra hur de kommer vara om två vekcor då...aj aj aj säger ja bara :p Just nu knuffar den lille mig just under revbenen på höger sida-känns läskigt men häftigt på samma gång...svårt att beskriva men ja är väldigt stolt redan över våran lille =) Längtar så tills han/hon är här i famnen ♥

Nej nu måste ja dra mig, får slänga upp håret i en tofs och dra till affären och köpa något gott marinerat kött som ja kan grilla ikväll =) Sen drar ja mig mot jobbet och njuter av vetskapen att det är sista arbetsdagen för veckan-jippi-lång ledig helg =)

(hinner inte slänga upp mer bilder för ja börjar om 20 min! Tänkte slänga upp bilder från badet, alla lekar på midsommar och lite bus hos emlie med men de tar vi en annan gång.) hej svejs!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0