Toppen!

Åh idag har det varit en sån där dag då allt har varit toppen!
Har till och med bränt mig på kastrullen förut och inte rörde det mig i ryggen...älskar såna dagar som man kan skratta sig igenom vad som än händer!!

Inleddde dagen men en riktigt lång och go sovmorgon, älsklingen va ju ledig så det fanns ju liksom inget annat alternativ :p
Efter frukosten och lite tv-tittande så åkte vi till EM möbler och kolla in de vi såg igår... Blev att vi köpte ett matbord med stolar till-inte det vi kolla på igår utan ett lite större och helvitt-blev as bra i köket nu när vi bar in vitrinskåpet dit  oxå =) Sen så köpte vi ett hörnbord till den toma ytan och en stor sackosäck...pynta lite där och simsalabim så blev en myshörna! Så även om vi glömde (helt ärligt talat så glömde vi) att köpa barbordet..vilket va synd för det hade passat perfekt-men eftersom vi glömde det så kan det ju inte varit så viktigt...har ju fan en soffa som är 315cm lång så inte f*n behöver vi mer platser som ja skrev igår...snurrig i huvudet verkar det som! Blev lite mer små handlande oxå som en löpare och lite bordstabletter m.m...skulle även köpte 4 st svarta dynor till köksstolarn men utav den sorten som vi ville ha fanns det bara tre kvar :( så ja får åka ut i veckan nu och leta efter några snygga....

Dagen har iaf rusat iväg med handling, matlagning, fika och ett besök utav gustav-snäll som han är så fick han hjälpa jonas att bära allt förut :p
Sen så måste ja berätta att jonas han har blivit lite stolt över mig idag säger han haha! För förut när vi skulle till EM så körde ja och utan förvarning så gjorde jag en as bra sladd och Jonas satt bara där med öppen mun och såg förvånad ut! Brukar nämligen inte lyckas så jätte bra när jag sladdar-blir inte lika bra när man har framhjulsdrift på sin bil ju...Ja så om man vill ha lite uppmärksamhet eller få honom glad så är det bara att sladda tydligen...bra att ha i åtanke ibland *asg*

Nu ska ja slå en pling till lilla Emelie och sen ska ja lägga mig och sova fram till halv nio när jonas kommer hem och väcker mig. Ska nämligen gå på första natten nu efter jul och nyår...så ja fuskar och sover lite innan för annars blir jag väl dötrött och står och somnar i natt...men sen när man väl kommit in i det så är det ju som vanligt...alltid jobbigt första dagen på veckan bara...

Får slänga upp bilder på det nya vi har gjort men ska skruva upp lite tavlor på väggen där vitrinskåpet stod innan så det inte blir så tomt där...Hoppas jag hinner göra det imorgon innan ja drar till Vara...

Ha de gött allesammans!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0