Ofattbart!

nser verkligen hur allt börjar förändras...känns så overkligt-men på ett bra vis nu alltså.

Har idag talat min vän Mikaela och min syster Lina...och båda har fått barn den här veckan. Två nya mammor...
Känns otroligt skönt att alla 4 mår bra och är så spänd på att få träffa deras små knottar =) Vilket troligen blir imogon...hoppas att ja har krafter nog till det =) Är ju så slutkörd på dagarna...Blir ju väckt utav älsklingen när han kommer hem efter 4a varje dag...är  mysigt som tusan att bli väckt utav honom...gullunge!!
Men imorgon ska ja fasen gå upp tre och kasta mig in i bilen så ja får se på de små underverken!! <3

Idag när ja gick upp så åkte ja till CJ och beställde ett par egna jobbskor, ska bli gött att ha ett par som är lite lättare så att den sista timmen på jobbet inte behöver kännas som att ja har två cementklumpar på fötterna :p
Blev tyvärr en pizza efter det, varken ja eller jonas orka laga mat...är ju lite småsjuk...kan ju inte enst gå upp för tappan innan ja blir helt dåsig i huvudet...men samtidigt känner ja mig inte sjuk-mm jaja mysko!
Va likadant igår...gick iof inte upp förens klockan 18:00...jonas kröp ner och somna ist för att väcka mig...inget bra...men var ändå gött att vila så länge-va ju pigg på jobbet då =) Blev att vi åkte till wärdshuset och åt mat...visste ju att Pernilla jobba och hon kan de där med mat-mumma =)

Annars har de varit lugnt den här veckan...finns inte så mycket att skriva om på dagarna förutom jobbet och de är ju inte så intressant att läsa om direkt :p Eller jo förresten, i måndags så beställde ja o jonas en glasskiva till vårat nya köksbord...vill ha lite extra skydd på det, blir ju skadat så lätt annars...och en glasskiva passar nog perfekt för mitt framtida projekt med bordet...som sagt ja ska ta en bild och slänga upp när det är färdigt =)
Sen så skulle min lillasyster fyllt år den 11 januari...usch känns lite jobbigt att hon inte finns med oss här idag-sörjer att hon gick bort så tidigt...Förstår inte varför en sån liten ska gå bort :( 

Nu ska ja krypa ner under filten med jonas, han har somnat här i soffan brevid mig...

Har fortfarande inte lagt in bilderna från kameran så de får bli två bilder på mina två små favorit tjejer som ja är så glad att ha i mitt liv, två små änglar =)


Sara vid jul...hon visar stolt upp förklädet hon gjort =)


Jag och Stella vid Jul!

Jag och Sara i sommras =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0