Tänker...

Jag tänker varje tag typ att nu har ja en stund över-kanske borde ja skriva i bloggen...men så på en sekund så får ja helt plötligt massa att göra...tråkigt men sant.

Den här veckan har gått sååå långsamt, vet dock inte varför...kan kanske bero på att ja känt mig halv dålig hela tiden...har enbart jobbat, sovit, ätit. Föruom i onsdags då ja gick upp tidigt (halv tolv) och följde med snyggingen när han skulle tatuera sig...usch fy o fan vad ja avskyr de ljudet från maskinen-men ändå blev ja grymt sugen på att gör en ny eller bygga ut den ja redan har....ska boka tid nästa gån vi går dit-om 5 veckor alltså då jonas ska göra färdigt de han började på nu. Blev så jäkla grymt...han har ju redan på överarmen men har nu byggt på neråt...kommer nog bli världens snyggaste armtatto sen =)
När han blev klar med första sittningen så åkte vi till alingsås...hade hittat en digitalkamera med 12 megapixel för endast 799 på elgiganten...tänkte köpa den så man kunde ha den i jackan nu nr vi ska iväg på skidresan...vill ju direkt inte ha min stora systemkamera runt halsen.... Men när vi kom dit så tyckte ja att den var lite väl ful för att köpa-till och med för ett sånt bra pris, så självklart skena det iväg och ja köpte en för 3 tusen ist :s Opps där rök min budget inför resan om man säger så!! Men va ju ändå ett bra köp tycker ja eftersom man kan ha kameran utöver resan och, går att filma med, 12 megapixel, svart slimmad model, stor skärm, kameraväska, minne och så tog ja en försäkring på 3 år så totalt va de ju inte sååå farligt iaf =)

Usch vad ja har blivit dålig på att hålla i pengar....får fasen ta mig i kragen nu alltså.
Fick en rätt bra lön den här månaden och har helt plötligt köpt en ny stor matta, kamera, speciall beställt dynor, kläder, tränings DVD, hårprodukter-mina älskade Dust it så klart =) och självfallet skorna som ja ärligt talat är kär i hahaha...vad kan ja säga-JAG ÄLSKAR ATT SHOPPA!!!!!!!!!
Men är rätt gött att ja inte sitter i skiten resten av månaden iaf-eller de beror på vad resan kommer innehålla, man vet ju inte om de blir några oväntade utgifter...många bäckar små bildar en stor å!!!
Tackar gudarna för att ja har ett jobb som ger mig de ja behöver och lite till-dock är deväl inget jobba ja planerat att vara kvar på hela livet...känner för att börja plugga om något år igen =)

Nu har ja suttit o väntat på att jonas ska komma hem i en evighet, han skulle bara hjälpa sin bror att bära in en diskmaskin de hade köpt men de var typ 2 timmar sen :/ Haha inte ovanligt...men är ju lite stressad om man säger så för idag ska vi tvätta, kolla vad som behövs göra innan avresan på söndag, städa så de är rent o fint när vi kommer hem, byta sängklder o så ska vi laga köttförspajen som vi gjorde i veckan  som blev sååååå jävla god!! Herregud vad ja r bra i köket ibland alltså :p Ska göra dne i en långpanna för vi har sagt att alla som ska med till sälen går ihop i varsitt par och står för maten en dag så då kan man ju passa på att göra de här hemma så man slipper ta med massa mat upp-smart va =)

Nej nu borde ja ringa älsklingen och se hur långt han kommit :p troligtvis inte utanför alingsås...och ja de glömde ja-i onsdags när vi åkte hem från alingsås var vi nära på att dö!! Helt seriöst så var de inte många sekunder(cm eller va man säger) från att min lilla bil var nära på att glida in i en lastbil! Hatar att köra om den i detta vädret men inte är de kul o ligga o trycka bakom en lastbil som yrar upp snö så ja gjorde de iaf men då komm de helt plötsligt flera cm snö på vägen (DÅLIGT SKOTTAT!) och ja får världens kast i sidled mot lastbilen...jag skrek rätt ut medans jonas, ja va fasen gjorde han...försökte få mig att koncentrera mig...tur att han va med annars hade ja nog gett upp haha...nej så illa att ja inte kan lösa ett problem med bilen är de ju inte men ja hade nog inte valt den lösningen som jonas sa att ja skulle göra och de är ja tacksam för, vet ju inte hur de hade gått. Phuuu gör inte om de iaf!!!

Nu måste ja verkligen dra!!
Ha de gött allesammans!!
P.s saknar min lilla emelie =) Men vi ses ju imorgon =)


Söta nyblivna mamman Lina!! Där ser ni lite utav köket hon fixat med under graviditeten...inte mycket kvar att göra-duktig som hon är så =)


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0