Sakosäcken...

Hahaha vaknade upp för ett par minnuter sen..jag och älsklingen myste i sakosäcken men båda hade visst somnat :p haha...va riktigt gosigt att ligga så tätt, men varmt blev de :p Sicken tur att ja vakanade i tid för jobbet ;p Gick ju upp ur sängen 10 i 6 i eftermiddags, och sen somna ja vid halv tio, hmm inte långa dagar där inte...men gött är de :p
Tror ja har blivit en liten trött flicka den sista tiden...kan ju bero på att ja varit super sjuk, och nu när ja börjat jobba igen så är inte kroppen van att vara vaken så länge...hahah för ett par dagar sen gick jag ju rakt från sängen till soffan för att somna om vid TV:n igen :p

Hur som haver så har de hänt en del sen sist...jag har haft mathilda här på besök, även en liten övernattning för vi åkte till frissan tidigt på morgonen...va gött att få gjort något igen med håret =) Men har fått funderingar på att klippa av det, rätt kort faktiskt...hmm den nöten får tänkas på ett tag till...
Sen har även Lina varit här med sin gudomligt söta dotter Elvira som är 5 veckor...släppte henne enbart ett par sekunder så hon fick äta och byta blöja men sen va hon i min famn igen =) Kelsjuk =)

Sen så är ju ett besök från Mikaela J från Lidköping inplanerat också, ska bli så kul att få se hennes lilla Albin igen...han är riktigt söt, oförskämt söt faktiskt! Längtar =)

Imorgon blir de en sväng till Alingsås, ska köpa mig en mobil tänkte ja...vet inte vad ja vill ha för någon bara...har tappat insperationen totalt till sådant, men eftersom mitt batteri på min nuvarande är skrot så är de dax för en ny. Men de kanske är bättre att åka till borås...är sugen på nya tunikor & masssor av underkläder, sådant kan man aldrig få för mycket utav =)

Sen så måste ja få skryta lite...ja fick mitt lönebesked igår och jag trodde ja skulle ramla av stolen!! Fy fasen vad ja kan älska tillvaron ibland alltså...har aldrig fått in så mycket pengar på en o samma gång till mitt konto tidigare...och mitt jobb blev bra mycket roligare att gå till helt plötsligt...

Sen en uppdatering om mitt jobb är väl att ja inte längre ska jobba natt för jämnan..utan vi ska gå över till 5-skift så de kommer bli både natt, förmiddag, dygn, helg, natt/hekg...tror nog att de kommer passa mig som handen i handsken...är ju rätt gött att bara jobba 2 dagar en vecka, och sen tex 3 st tolvtimmarspass nästa vecka och så fortsätter de...börjar med de redan om en och en halv vecka...ska bli intressant!

Nu börjar klockan ticka alldeles för fort så ja måste iväg, näst sista natten den här veckan sen är de helg-jihooo!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0