Home at last!

Ja då var man tillbaka i verkligheten och vardagen igen...att en vecka kan gå så fort är ju skrämmande!!

Hela veckan har varit toppen med massa skratt, skidåkande, snö, mat och så hjar vi självklart badat bastu =) Första dagarna var ja inte så taggad på att ge mig ut i backarna, kände mest för att sitta på fiken, bada, och äta gott men när ja väl åkte och hyrde nya pjäxor som satt mycket bättre så var ja väl nästan först ut i backarna, blev som en liten barnunge =)
Va rtt gött att vi hade sån tur med vädret oxå, solsken nästan varje dag utom en då de snöade som helskottan o en dag som va mulen men annars så var de riktigt fint där uppe i fjällen =)

Sen vi kom hem har vi haft jonas föräldrar på besök, firat alla hjärtansdag, ätit god mat och så har vi självklart JOBBAT!!! Blää vad segt det är nu när man varit ledig, inte super kul att börja passa tider och slita...särskillt när man är vröl förkyld!! Men ja kämpar mig egenom nätterna, vill ju inte vara sjuk i onödan...sattsar ju fullt ut på jobbet nu :p

Just nu sitter ja och väntar på att Pernilla ska komma hit igen...hon väckte mig förut och ville ta en kopp te med mig så de va bara att gå upp...men så åkte hon iväg till ett möte med sitt jobb för att sen komma hit och fika en gång till-lilla fialotta där hahaha! De roligaste av allt är att hon han inte enst komma ut ur min hall innan hon avslöja hemligheten-hahaha de måste bubblat inom henne så fort de kom ut hahah =)

Ikväll blir de en fika hos jonas mormor, va ju riktigt länge sen vi var där så de är dax nu, ska bli  trevligt =)

Sen bär de iväg till jobbet igen-ska kämpa på o hoppas ja klarar hela natten!!


   

 



Ett litet urval av bilder sen semestern =) Nu plingar pernilla på dörren så ja får kila.


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0