Tröttt.......

Fy bubblan vad trött jag är idag!! Gick upp vid 9 och har duschat, ätit frukost varit hos läkaren och nu har ja hamnat i soffan...trots att ja hållt igång hela tiden så går ögonen i kors på mig :( Funderar på hur ja ska göra idag...ligga o sova fram till 4 eller sätta igång och dra till sandra men först ta en fika med ewelina och linda...hmm orkar jag gå utanför dörren enst?

Hur som helst så ska aj iaf till Vara i eftermiddag, jag och mathilda ska ha myskväll...för ovanlighetens skull :p "
När katten är borta dansar råttorna på bordet" Haha menar såklart att Jonas är nere i Kungsbacka över natten så då får man passa på ;p

Glömde ju berätta att jag och mathilda åkte till stures i alingsås i lördags...Självklart tog hon ett par glas vin o ja körde, vad annars liksom :p Blev att vi bowla i 1 och en halv timme...och får väl erkänna att både hon o ja hade världens träningsvärk dagen efter...hon i röven och hela benet och jag i handen/armen...haha är man dåligt tränad då eller?
Eller beror de på att hon bowlar med en alldeles särskild stil och jag med ett för tungt klot? Skyller på det iaf... Sen så kändes de av i fogarna dagen efter-fy f*n säger jag bara...men om man reser sig o sätter sig en miljon gånger på så kort tid så är det inte konstigt enligt läkaren....så helt plötsligt har man inget att skylla träningsvärken på :p
Sen när vi skulle hem så hamnade vi på Mc Donalds...blää!!! Men ja tog faktiskt en hamburgare o sen så delade vi på en mc flurry daim-gott gott =) Och på något konstigt vis så händer det jämt konstiga saker då vi åker i en drive in lucka tillsammans hahah!


Nej nu ska ja vila mig lite o sen ta tag i dagen...om ja enst för vila så att säga-den lille bebisen har hållit på hela morgonen med sina "danspass" eller vad det är...kick, knuff, box och en kick till....undrar om den någonsin blir trött?


Gammal bild då vi bowlat....



Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0