Sjuk :(

Usch, sitter och är rikgit förkyld...inget kul allst kan jag erkänna :/
Men samtidigt är ja inte sådär "sjuk trött" som man kan vara när man är sjuk...så jag ska hinna med möten och andra besök idag innan ja drar hem till Lina =) Ska laga mat tillsammans och tjöta om allt mellan himmel och jord :p Va så länge sen vi gjorde det så det ska bli kul =)
Efter det ska jag åka till Mathilda igen...sov hos henne i förrgår och inatt är det dax igen....vi kan ju inte hålla oss ifrån varandra :p haha...så de passar ju jätte bra nu när jonas ligger ute i kungsbacka...
Men han var hemma i natt så då åkte jag raka vägen hem från sandrabus som jag hälsade på hela dagen igår och bara gosade lite med honom och så rös jag av lycka då han viskade två simpla ord som -god natt- i mitt öra...Finns ingen finare känsla än att somna i en famn som är så varm och go och man vet att han verkligen älskar mig och skulle göra allt för mig-och självklart skulle jag göra allt för honom-min prins =) Kärlek utan gränser!

Helgen har vairt rätt lugn, fredagen spenderades med jonas föräldrar och mormor...åt massa mat, fikade och spelade bordtennis tillsammans haha :p Lördagen började vi med vårat projekt med sängen...men sen kom mathilda så då kolla vi film och spelade massa yatsy...och så åkte ja o mathilda till Mc Donalds på äventyr haha, har inte skrattat så på as länge och han i drive in luckan frågade mathilda (eftersom hon körde bilden) om hon hade drukigt alcohol!! Haha då bröt ju helvetets skratt löst igen hahaha...han bara skackade på huvudet med ett leende när han senare kom ut med våra mc flurry´s :p Söndagen spenderade vi tre ute på sjön-trots det dåliga vädret...haha vi tog med oss solstolar och paraplyn och satte oss i båten, drog iväg och hoppade i land på en fin strand där vi bänkade upp haha ni skulle ha sett oss där i regnet grillandes och sittandes i våra solstolar under paraplyt :p Men de va många fina stunder då solen tittade fram oxå så då njöt vi av fulla muggar-tror nog att min förkylning härstamar från den dagen :p

Blä!!!! Viftade just bort en "fluga" från min axel men de visade sig vara en geting som irrat runt här :( mMen nu är dne mos hahaha...fick nästan lite skuldkänslor när ja döda den men vill ju inte ha den sittandes på mitt tangetbord :(


Måndagen så gjorde ja inte många knop här på morgonen...kände mig mest som en 16 åring som drattade runt och va lite små irriterad men de löste ju sig på kvällen då leeendet kom fram då man fick lättat sitt hjärta.... Och då bänkade jag och mathilda upp våran kina mat och sen kolla vi på film-och självklart hade vi köpt morötter o dip till det-så gott! Igår va ja som sagt hos sandra o sen åkte ja till colorex, spenderade 1 och en halv timme där inne med Stefan som va så snäll o hjälpte mig med allt från golv, tapeter och kakel...så fick ja med mig lite prover hem som jonas fick se och gillade =) Så första inköpen och beställningen av renoveringsmaterial kommer ske på fredag!! Jippi...kommer bli sjukt snyggt!!

Nu måste ja kila för ja ska på möte med Per-Magnus...hette han så? Äh något liknande va de iaf...


Ha de gött allesammans!


Lämna ett spår
Postat av: Anonym

Liiiindaaa!! Uppdatera! Hur går det med magen ?! Hur går det med huset?! Vi vill ju veta!

2010-08-24 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0