Hejhej!

Äntligen är det fredag, första veckan efter att jonas börjat jobba igen efter semester...usch vad man kan känna sig ensam ibland... Men de är ju så gött när han kommer hem och man får kramas lite-mysigt efter en dags längtan!

Men den här veckna har ändå gått väldigt fort, jag har dock tillbringat mycket tid i sängen för ja har inte gått upp tidigare än halv tio och halv ett någon dag! De är slappt, fruktansvärt slappt och ja blir lite smått irriterad över mig själv men sen så har ja ju inte fått sova på nätterna så mycket för bebisen bara sparkar och boxar på mig hela tiden...super mysigt men väldigt irriterande att inte få sova på nätterna... Sen har mycket tid spenderats framför datorn då ja har sökt på massa inredning och renoverings material o sånt för vi får ju nycklarna om 3 veckor!! Jjippi! Då blir de 2 intensiva veckor av renovering innan vi flyttar in...kan inte vänta!!!

Sen har ja även hunnit med ett besök hos läkaren, arbetsförmedlingen, tygaffären, hälsokostbutiken, ett besök hos kusin Emma och hennes lilla Edwin-så söt unge!! Varit med Mathilda och så har ja lämnat in massa kläder till insamling-känns bra att man kan ge något till samhället ibland =) Sen har ju jag och Pernilla haft våra yatsy stunder och så har vi gjort egen hemma gjord saft! Fy fasen vad jag är bra ibland, hemma gjord citronsaft är det nya nu kan ja säga er...jag som inte är ett big fan av saft överhuvudtaget men den är så fräsch och sommar god så jag har laddat på med 2 liter nu haha  galen som ja är :p

Sen har vi ju varit i radhuset ett par timmar och mätt o grejet och försökt få en helhetsbild över hur vi vill ha det...inte jätte lätt att göra de i huvudet när man är lite snurrig o glömsk som ja är men de blir nog bra tillslut hoppas jag! 

Nu ringde älsklingen och ja måste dra på en gång. Ska till alingsås och köpa de sista som behövs till våran nya säng...lovar att slänga upp bild på det sen när de är färdigt för detta projektet blir grymt!!

LYCKA


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0