Think out side the box!

Om en dryga halvtimme ska ja åka till Samek och lämna min lilla skruttbil där och ta ut sommar bilen!!! Yihooo...som ja har längtat....så idag blir de till att gasa lite extra-den låter ju så gött då =)

Helgen som va har varit riktigt lugn...slutade ju jobba 22:45 i fredags så de blev bara lite mys framför tv:n innan ja somnade som en stock :p Va välbehövligt efter en jobbig vecka....
Lördagen startades med ett par timmars småpratande i sängen...man drar ju sig verkligen för att gå upp när de är ända dagen på veckan då man har sovmorgon tillsammans... Sen när vi väl kom upp så bakade älsklingen scones medans ja stod i duschen...älskar när han gär de-och de vet han så mycket om den lilla rakaren ;p
Sen fördrev vi väl tiden med något tills vi åkte bort till Gustav och hans får...vi gosade med de små lammen-så himla söta!! De låter väldigt högt oxå haha jag trodde jag skulle bli döv när den skrek mig rätt i örat...har lite bilder som ja kan slänga upp-men hinne rinte de nu innan ja ska äta frukost och sen dra iväg!

Söndagen va en fixa dag med de ena och de andra, bland annat så startade vi upp sommarbilen och pysslad eom den lite smått...så idag är den fit for fight =) Sen så hoppa vi in i duschen och gjorde oss fina inför Elviras dop...åh de va såå fint-klänningen-tårtorna och helheten va väldigt mysig.... Fins självfallet lite bilder från dopet oxå som kommer upp men inte nu :p
Efter dopet blev de en trip till Emelie och charmtrollet Anniepanni =) Fastnade där lite för länge för vi kom inte hem förrenst halv tio...hmm jaja men vi hann ändå äta vitlöksbaugetter och en stor kopp te till kvällsmat-hade fasen glömt av hur gött de kan vara!!

För nu skra ja dra mig och sen förhoppningsvis blir de en sväng förbi både Emelie och Sandra inna n ja ska hem o sova inför jobbet i natt!


Lämna ett spår
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jag jobbar på ett korttids boende för förståndshandikappade barn och ungdomar =)

2010-04-19 @ 11:25:33
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0