Sjuklingen =(

Som vanligt får ja inleda inlägget med att de har viarit en dålig uppdatering, och som vanligt skyller ja på att de har varit fullt upp-men vad ska man göra då man inte har så mycket tid över :p
Som alla vet och ingen kan ha gått miste om så har ju de varit påsk och de innebär ju att de varit långledigt =) Så i torsdags blev de en trip ut till pernilla o bengtssons hus för att kika in renoveringen som sker i en rasande fart =) Ser verkligen fram emot alla trevliga stunder som kan komma att bjudas på där ute haha =) sen på kvällen blev de film o massa mys med my love =)

Fredagen fördrevs hemma hos sanda och simon i emtunga, va ju dax att vi äntligen fick se deras lägenhet och så bjöd sandra på super god mat-ska göra samma idag om ja orkar :p På kvällen blev de lite party där och man träffa massa gamla godingar som evelina, mikaela, och mp m.m...Skulle åkt på kalas på kvällen men hann ju inte riktigt dit eftersom de va så trevligt hos sandralove =)

Lördagen va äntligen en dag som inte innehöll något så vi låg i soffan, tog en promenad, åkte en sväng och så tog älsklingen och ja en glass vid en solvägg och verkligen njöt av värmen-behövde verkligen en solig dag! Sen när vi kom hem igen så bakade ja en hallon/blåbärspaj som vi sedan åt ute på balkongen så nu har dynorna och hängstolen åkt fram=vårkänslor! På eftermiddan/kvällen åkte jonas o hämta hans bror och brorstjej medans ja sov en stund, blev lite babbel om allt och inget och så visa vi ju alla bilder på projektet-blev ju ven massa babbel om de såklart...(självfallet ska ja lägga ut de bilderna här en dag men då måste allt gå i lås först ) Sen så spela vi monopol, haha så jäkla kul har ja inte haft på aslänge, linus är ju en stor klant men inte är han så dum som man tror ibland hahaha!

Söndagen sov så riktigt länge och sen gjorde vi iodning oss för påskmiddagen ute hos jonas farmor...va riktigt roligt och intressanta samtal dök upp hela tiden =) Va ju även kul att träffa deras kusiner från uppsala som inte är här nere på besök varje dag direkt. Efter ett par timmar var de dax att dra sig vidare och då åkte vi återigen till vara, hälsa på emelie en stund inna vi sen åkte till Jennie och Kaj =) Vi hade bestämmta att vi och sandra o simon skulle spela bingolotto tillsammans...va rikgit mysigt och skönt med lite sällskap på kvällen sådär =) Och lilla felicia är ju ett litet charmtroll utan att tveka!!

Måndagen vetefan va som hände ärligt talat....troligen gjorde vi inget :p

Tisdagen inleddes med massssor av samtal och sen att ja skulle åka iväg och hämta min mor uppe i fellingsbro...men just innan ja skylle gå ut genom dörren så spyde ja som en gris :( tänkte att nu är de kört men efter lite vilande så satte ja mig i bien ändå, hämtade upp min kära mormor och sen styrde vi bilen mot fellingsbro men efter ett par mil fick vi stanna bilen för då spyde ja igen :/ Va ju bara att vänta för inte fasen kan man sitta 5 timmar fram o tillbaka o spy titt som tätt...åkte till min mors lägenhet och blev ompysslad av mormor tills älskligne kom o hämtade mig-vågade ju inte köra en meter till....buhu vad synd de va om mig :( Men när vi väl va hemma så bädda älsklingen ner mig i soffan o ja somna som en stock, hade åftt feber och troligen magsjukan...så efter att ja äntligen fick i mig lite soppa så la vi oss o sov för kvällen...och idag så vaknade ja inte förrenst jonas ringde o väckte mig halv 3!!! Har alltså sovit över 16 timmar!!!!! Ojdå...men antagligen behövdes det....känns lite bättre idag men har inte vågat äta något ännu...borde nog göra de för när jonas kommer hem (om ca 15 min) så ska vi iväg på vårt hemliga projekt...allt ska ju dubbelkollas och inspekteras innan man tar ett sådant beslut :D

Haha sen kan ja väl påpeka kommentarerna i de förra inlägget...och svaret är Nej, jag är INTE gravid!!
Man kan väl ha lite hemliga projekt hit o dit och allt handlar väl inte om graviditet?!
Är ju väldigt intressant och se att dem som frågar något sådant skriver anonymt, varför gör man det? Sen så tror ja inte att det är "dem" utan "du" som skrivit kommentarerna..men inte gör de mig något men kan ju va lite kul o spekulera i varför man skriver anonymt-jag är vl inte farlig :p

Nää nu måste ja väl ta tag i mig själv och göra mig iorging...hoppas att den här lilla sjuklingen kan må relativt bra nån timme till så man orkar med en liten biltur :/ Magen kurrar så antar att den vill ha mat, men ska man verkligen ge den det? (fan va ju en evighet sen ja va magsjuk så ja minns väl inte vad man ska trycka i sig då och inte) Hahaha inte intressant att läsa om men ni hade ju kunnat hoppa över den meningen om ni inte va intresserade :p Förresten har ja hämtat kameran nu så ja har massor av bilder att lägga upp men orkar inte de för tilfället vilket ni kanske förstår....


Lämna ett spår
Postat av: jennie

sv: Tack så mycket :D Hur gick det med bärfläckarna på mattan föresten? ;P

2010-04-08 @ 09:44:04
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: jennie

hahah ja de va ju skönt de, annars hade du fått skura med det ena o de andra för att de skulle försvinna :P Okej då ska jag höra mig för lite om det blir den helgen, hade ju passat bra då om du är ledig o så :)

2010-04-08 @ 12:46:34
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Ja precis !:) Det var så lite! En toppen hemsida enligt mig.

Haha jaha,då har vi samma problem :P Jag har också vänt på dygnet.Jag antar att jag också ska försöka lägga mig snart

Kram

2010-04-14 @ 00:28:46
URL: http://emmiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0