Så jäkla happy!!!!!!!!!!!

Gud i himmel (inte för att ja är troende på något vis!) vad ja är en liten happy happy tös just nu!!

Som ni alla vet så har vi haft lite hemliga projekt för oss titt som tätt med olika möten, smatal och andra aktiviteter den sista tiden-haha de har ju till och med spekulerats i om ja är gravid men nej de är ja inte utan de är så att vi har....**trumvirrvel** VARIT OCH TITTAT PÅ HUS!!!!
Hade ju disskution om vi skulle bygga nytt eller inte, vilket vi ska men vi skjuter upp de några år så vi vekrligen kan planera de huset in i minsta detalj o inte stressa ihop någo bygge som man sen ändå vill ändra på...så av en ren slum hitta ja ett hus som verkligen passa in i mallen på de ja o jonas vill ha!! Tror om ja inte minns fel att ja akn ha skrivit om de för några veckor sen men men skit i de nu... Så för ca 25 minuter sen så la vi de första budet =)=)=)=)=)=)=) Är så nervig nu och rastlös att ja inte vet vart ja ska ta vägen...hihhi haha hoppas hoppas hoppas!!! Är ju sååå grymt sugen på  att ha en liten trädgård i sommar osm man kan greja med och grilla i o allt vad de nu innebär....äh kan inte tänka klart nu :p
Va där för andra gången igår och dubbelkolla vissa grejer och nu när snön hade försvunnit så såg huset helt underbart ut-självklart ska de målas om till en färg ja gillar men annars är de bara en stor kärra med alla mina möbler som behövs för att flytta in-im in love got folk! Så nu håller vi halla tummarna för att ja ska få detta huset....och ja skriver ja, när ja menar vi-för både ja o jonas blir ju nämligen husägare inom en snarframtid (om ja får bestämma och att inga andra kommer o höjer priset ännu mer, för utgångpriset är ju liksom 1,375 000...de räcker gott och väl tycker jag!! ) :p

Nu ska ja försöka sova en stund och vända på ygnet för ja ska jobba tre nätter i rad nu så man vill ju vara en pigg nattuggla på jobbet =)


Vissa har de såå bra ibland bara =)

Lämna ett spår
Postat av: Jennie

Va roligt! :D hoppas verkligen ni får huset nu :D Och fin bild på er :)

2010-04-08 @ 18:13:58
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: L

sånna här inlägg gillar jag! Korta och en fin bild:P

Vad jobbar du och Jonas med?



sry för min kommentar sist. Hade en bad day.

2010-04-09 @ 12:44:36
Postat av: Linda R

Aldrig kul att ha en "bad day", men skönt att du mår bättre nu =)

Jag är operatör och Jonas är snickare...hur kommer de sig att du funderar på det?



2010-04-11 @ 19:33:12
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: L

vad är operatör för någe?

Nej jag bara undrade för det är ju ganska dyrt att bygga hus så jag antog att ni tjänade ganska bra:)

2010-04-11 @ 22:48:37
Postat av: Malin

Ne men gud så mysigt! Hoppas ni får huset :)

2010-04-12 @ 12:29:40
URL: http://malinlindblom.blogg.se/
Postat av: Linda R

Jo vi tjänar helt okey, har ju så vi överlever och inte behöver titta på prislapparna titt som tätt när man handlar om man uttrycker det så haha!

Jag kör en stor maskin som packeterar och staplar olika grejer, får skruva en hel del, och hålla koll på datorn o roboten m.m....svårt att beskriva här...



Har du ingen blogg eller någon annan sida man kan svara till ist?

2010-04-12 @ 21:36:12
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: L

jaha ok, nej jag bloggar inte:)Behöver man utbildning för att bli operatör? Timpeng? Du behöver ju inte avslöja vad du tjänar just men vad är vanligt att få i månaden på ett sånt yrke?

2010-04-12 @ 22:51:46
Postat av: Linda R

Nej då du behöver ingen utbildning om du har turen och kommer in på ett företag...men självklart underlättar de med utbildning och så påverkas ju lönen positivt =) Fick 104,50 i timmen som ingångslön när ja börja och nu har de ju ökat och särskillt nu som ja inte längre är timanställd så får man ju heller inte glömma av att man får BRA MED OB varje månad, ger ett fint extra klirr i kassan då ja jobbar mycket kvällar, nätter och helger då vi jobbar 5-skift =)



Får man fråga vem du är, eller om vi känner varandra eller träffats någon gång?

2010-04-13 @ 00:19:25
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Emelie

Svar: Tack så hemskt mycket :)

Ditt kommentar värmde som en solstråle! Lycka till du med!

Kram

2010-04-13 @ 00:46:27
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: L

hehe ja klart du får fråga men jag bloggar inte och vi har aldrig träffats och jag vet själv egentligen inte vem du är! Jag vet inte hur jag hittade till din blogg för vi kommer inte ens ifrån samma del av sverige:P

2010-04-13 @ 11:50:04
Postat av: Linda R

Hehe okej, lite kul att man har läsare som man inte känner oxå så blir de lite variation på de hela =)



Ha en nice day!!

2010-04-13 @ 18:42:10
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: L

Hihi ja dde kan jag förstå:) Vad läser du för bloggar? förslag på några roliga?

2010-04-13 @ 21:54:18
Postat av: Linda R

Jag läser mest mina vänners bloggar, använder mest intrenet till att betala räkningar, kolla facebook och läsa aftonbladet om ja ska vara ärlig men jag följde en blogg tidigare slaviskt innan den las ner och den hete något i stil med nimroid.blogspot...gillar lite annorlunda tankebanor och kulturer....sen så hitta ja en blogg som heter youcanrunbutyoucanthide.blogg.se/...kändes som en blogg som ja kommer följa iaf =) Vad brukar du läsa för några?

2010-04-13 @ 23:28:20
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: L

Jag läser ju alla möjliga bloggar! Kan vara foton, kläder eller personliga saker. Jag följer i stort sett alla stor bloggare som du säkert känner till vilka det är. Sen hittar jag små bloggar som din och fastnar för emmellanåt:)

2010-04-14 @ 21:55:53
Postat av: Linda R

Lite läskigt när man tänker efter hur många bloggar de finns =) Kul att du fastna just här med då....

2010-04-15 @ 13:21:01
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0