Ny vecka =)

Bhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Så låter min hjärna just nu-helt totalt utarbetad och tom på socialt umgänge...blä vilken tråkig vecka ja haft...bara jobbat jobbat o jobbat från månad till igår, ska jobba idag och självklart imorgon ochså...men efter de vilket är på onsdag så är ja ledig i hela 5 dagar-betalt-såååå wonderful!!



De ända roliga som hänt är väl att ja i lördags fick ringa in min bror till jobbet...va riktigt kul att få träffa honom, blir ju inte så ofta då han jobbar i norge i vanliga fall...sen så har ju självfallet Oskar och Anita hjlpt till med en hel del skratt så de är ju inte fy skam att jobba ändå :p
I lördags kväll så slutade ja klockan 18:45 åkte då hem och fick tacos serverat och klart av Jonas och hans bror då =) Så mysigt...dock så va de ju en baktanke o de va ju för att ja skulle göra mig iordning lite snabbt så skulle vi dra på fest...hoppa in i duschen, rakade benen, föna håret, sminka mig,valde kläder och va helt klar på 33 minuter-inte dåligt får ja väl erkänna =) Festen va hos tobbe så vi drog oss dit och möte upp massa folk, va kul att få lite socialt umgånge utanför jobbet för en gångs skull-men den här 2 veckorna är jobbigast på´5-skiftet så de är bara att stå ut lite till :p Fick massa kommentarer och nyfikna blickar på festen...blev ju även en hel del skämt om ditten och datten så när alla hade blivit tillräckligt fulla och jonas rund nog under fötterna så åkte ja därifrån så ja skulle få somva några timmar iaf innan ja skulle upp 05:30 till jobbet igen...
Men när ja vacknade på morgonen så fanns ingen jonas i sängen breved mig och ingen linus på soffan...njöt lite utav lugnet och tanken av att de troligtvis gick vilt till och att de skulle må som de förtjänade när de vaknade senare samma dag hihi-elakt va men sådan är ja :p

Så ur min lugna och mysiga morgon stund med frukost och de ena o andra så va ja färdig för avfärd till jobbet, skorna åkte på, gnugga sista sömnen ut ögonen, satte på mig jackan och låste upp dörren-AHHHHHHHHHHHH!!!!!!
Skreck så högt ja kunde och slängde igen dörren...pustade ut några få gånger innan ja börja as skratta och insåg att de bara va lilla Linus som låg och sov 2 cm utanför dörren hahaha....stackars liten! Sparkade och puttade på honom och släppade honom halvt in i lägenheten innan ja fick upp han på fötter och sa till honom att lägga sig...hahaha men sen när ja kom hem från jobbet så hade han hunnit med massor innan han kom in till sängen och somnade om...tex så hade han rivit ner duschdraperiet, hamnat i badkaret och satt upp draperiet igen fast bak och fram :p han försökte iaf =)

På onsdag är de sminkpaerty hos jennie och på torsdag är det dax för mig och Lina att åka o klippa oss i borås igen =) MÅSTE VERKLIGEN SHOPPA på knalleland då me...lite skor och nya byxor då ja inte kan ha några längre :/

Kanske borde man klippa rak lugg igen på torsdag?

Igår kväll när ja kom hem så va de en slö söndag, kolla på wipe out o sen sten somnade ja i sängen vid halv tio...behövdes mycket sömn för ja hade tydligen inte vaknadt till väckarklockan utan jonas ringde och väckte mig för ca 30 minuter sen :p Så nu ska ja slänga i mig frukost och sen drar ja till...äh ja behöver inte skriva de för ni vet ju vart ja ska :p





Så liten annie va...och söta lilla emlie =)


Alla bilder i detta inlägget är tagna för exakt ett år sedan!!


Lämna ett spår
Postat av: L ( Linnea egentligen =) )

varför kan du inte ha dina gamla jeans längre? Har du gått ner eller upp i vikt? eller har du något i magen som växer? ;D



Eftersom du fick massa nyfikna blickar och kommentarer på festen? :D

Lucky u i så fall!!

Hur har det gått med huset?

2010-04-26 @ 21:30:55
Postat av: jennie

va roligt att du kommer imorgon :D

2010-04-27 @ 10:59:22
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda R

Tja Linnea =)

De är väl sorligt nog så att ja har gått upp i vikt den sista tiden-har gått och blivit en riktigt soffpotatis tyvärr :p Nja de som hände på festen är en hemlis än så länge-slänger upp bild på de nån dag i nästa vecka...tålamod :p

Huset ligger just nu på is, de ska ha en till visning på onsdag så vi får se vad som händer...men vi ger oss inte och ska köpa för att få detta hus!!

2010-04-27 @ 13:02:36
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tycker du är hur fin som helst fast du gått upp i vikt så tyvärr? Jag hade ju bara bivit glad om jag gick upp! :D



ååh va nyfiken jag blir nu! haha!

De gör ni rätt i! Måste ju vara riktigt tråkigt om någon budar över er i sista sek!



kram

2010-04-27 @ 17:48:44
Postat av: Jennie

ja de blir ju blandad kompott med både gamla o unga :) Företaget heter Amway o dm har ett eget sminkmärke som tydligen ska vara 4:e bästa i Världen om ja inte fattat helt fel :)

2010-04-28 @ 09:56:52
URL: http://jenniesays.blogg.se/
Postat av: Linda R

Åh tack så mycket!



Ja om någon skulle bjuda över oss nu när vi haft de högsta budet i nästan 2 veckor så skulle ja ärligt talat bli f*rbannad :p



2010-04-28 @ 10:53:26
URL: http://farrydaylady.blogg.se/
Postat av: Emelie

Shiit va liten hon va där min lilla prinsessa.. Hon är så söt på det kortet.. Fast det är hon alltid men du vet vad jag menar..

Puss

2010-04-29 @ 15:13:50
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0