Jisses amalia!

Nu är ja sådär irriterad på mig själv igen...idag är den enda dagen då ja är helt ledig på hela den här veckan, och så jobbar ja hela tiden fram till mitten av nästa vecka med och den ända dagen då ja är öedig så ligger ja o sover till 14:00!!!! Så nu har ja duschat och hamnat här...funderar på o göra frukost o sen middag när babe kommer hem-vilket är om 40 min typ...
Ja som hade tänkt göra massa ärenden idag, ringa lite samtal och lite annat smått och gott som behövs-typ städa-blä vad tråkigt men kanske borde göras så jobas blir lite glad på mig hahaha :p

Pratade med mäklaren igår igen...nu handlar de om små summor som säljaren vill ha så får vi huset med inflyttning på ett datum vi kommer överrens om men känns inte som man vill kasta till de pengarna till henne bara för att hon ska få som hon vill-ja vill ju få som ja vill oxå :p Så om vi har riktigt med otur så kan de bli en ny visning inom kort och då "måste vi hyra en helikopter" och spionera på hur mycket folk som kommer enligt jonas haha-hans fantasi kan vara rätt barnslig iband :p

Nej man kanske ska ta o äta något innan magen kurrar sönder! Får nog ringa Emelie och kolla vad hon hade på hjärtat när hon skickade i morse :p


Jag ryggade tillbaka då den försökte äta upp mig...eller ge mig en puss vad vet ja :p


Lämna ett spår
Postat av: ThinaJonasBlirChelsea

Jaa =PNämen jag är jätte glad att ha fått ett sådant jobb =)



Japp kom mcket snö =( fast nu är de snart borta igen =)=)

2010-04-23 @ 16:37:57
URL: http://thinajonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0