Irriterad...

Gud vad irriterad ja blir på mig själv...låg och drog mig i sängen till halv 1!!! Så ja har bara hunnit duscha, äta frukost, kolla facebook och ja nu ska ja göra lite matlådor och sne dra till jobbet igen-suck vad patetisk ja är ibland...varför gick ja inte upp 09_00 när ja vaknade och va pigg?! Ja får la skylla mig själv och stressa ihjäl mig så ja hinner åka och hämta ut doppresenten idag...ska ju på syrrans barns dop på söndag-ser verkligen fram emot det =)

Har förresten börjat drömma massa sjuka drömmar den sista tiden-herregud ni ska bara veta vad som rör sig i mitt huvud ibland tydligen...fan man blir ju rädd för sig själv...borde kanske skriva er all skit så hade vi haft den nästa stora succé filmen inom ett år ;p haha...

Fastighetsmäklaren ringde förut...hon sa att säljaren skulle funderar över de sista budet över helgen...Vi gav ett till bud igår-som låg på mer än vad vi tänkt att ge så om hon inte tar de så är hon dum! Men men så på måndag tisdag så får vi reda på svaret...väntar med spänning nu =)


Vet att ja varit dålig med att slänga upp nya bilder men har inte orkat tämma digitalkameran eller systemkameran på ett tag...


Lämna ett spår
Postat av: Jennie

åh hoppas ni får huset, jag håller alla tummar :)

2010-04-18 @ 10:57:19
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0