Tokig =)

Nu är semestern över och verkligheten har tagit över igen :/
Känns inte så himla kul om man säger så...saknar redan våra sovmorgonar, utflykter och alla långa kvällsamtal...

På lördag är första dagen på nya jobbet, pågen remarkebal....ska bli roligt =) men är nervös...men de släpper nog efter första dagen =)
Sen på måndag blir de åter ett möte me min gammla chef...dom vill ha mig tillbaka säger dom, redan på måndagkväll för ett pass. Men ska dit o förhandla lite...får se hur de går =)

Snart är älsklingen hemma, saknar honom som f*****n ärligt talat...finns inget bättre än när han kommer hem o kramar om mig och viskar något i mitt öra....sann kärlek...!
Han kommer knappt hinna byta om innan vi ska åka på ett litet projekt...ja har nog redan beslutat mmig-nu handlar de om att få jonas till samma beslut...uppdaterar er om det när jag lykats :p

Oj nu kom han, lite tidigare än väntat så ja får hoppa upp ur soffan pluttunge säger han...hmm den ska han få för :p


Em av många bilder sen den sista utflykten när vi paddla kanot...riktigt mysigt!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0