Snabbis


Natten har varit hemsk, har inte sovit många timmar...bara legat o väntat på att johan blund skulle få mig att somna men inget hjälpte! Låg till o med o löste korsord till halv två tills ögonen gick i kors på mig men inte enst de fick mig o somna! Och så har de fortsatt hela natten och när älsklingens väckarklocka gick igång så satt ja redan upp o vänta på de...hallå ja som lskar att sova får fan inte göra de...hmm dessa två veckor utan min skönhetssömn har gjort mig till en arg jävel! Brukar ju sova typ 10 timmar bara för att de är så gött men nu har ja typ bara sovit 3-6 timmar per natt...gahhh varför är de så??

Men trots att ja inte kan sova och har deverse mardrömmar så är det alltid en ljuspunkt då älsklingen håller om mig på morgonen och viskar något fint i örat på mig. Då vet ja att inget spelar någon roll för allt kommer bli bra så länge han är med mig ♥
Kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över att vara med Jonas.  
Finns ingen annan människa på den här jorden som är lika omtänksam, rolig, snäll och älskvärd som honom!
Skulle aldrig i hela mitt liv vilja vara utan honom!!

Så nu är ja på bättre humör och ska äta lite frukost innan ja drar iväg till emelie...blir lite te drickande och skvaller innan ja ska hem o bättra på träningsvärken, som dessutom gjorde att ja knappt kunde komma upp ur sängen idag!
Känner mig lite myspys i höstkläderna =) de är väl de ända positiva med att de blir kallare att man får "pälsa" på sig lite =)




Vi två för alltid!!


Lämna ett spår
Postat av: Evelina

härliga bilder, vääääärme :-) !!

/Evelina

2009-10-05 @ 17:47:53
URL: http://evielajna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0