Ledsen...

Gårkvällen var super mysig, laddade upp med choklad, chips, dip, cola och en filt i soffan...vi kollade på idol och en film...men minns inte vad filmen handla om-låg mest o pratade med Jonas...hihi...att vara två är de finaste som finns!

Men natten har varit hemsk, har bara legat o vänt och vridit på mig...puttat lite på Jonas så han skulle hålla om mig...men så fort han gjorde de så fick ja panik o hoppa till andra sidan sängen igen... Brukar aldirg kunna sova utan att ligga i hans famn...men i natt gick de inte :( Har bara halv sovit...knappt det... Blev glad då hans väckarklocka äntligen ringde...då fick ja prata med honom, höra hans röst... "PANG" Som en bomb blev ja illa mående...(OCH NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!) Vet inte vad de är med mig...men nu när ja varit uppe en sväng, lagat mannagrynsgröt och kollat lite på tv så mår ja toppen igen...bara lite huvudvärk...hmm måste vara den här jäkla höstviruset som tycker att det är min tur nu!

Älsklingen ringde mig vid nio, han hade frukost och tänkte på mig...gullet där =) Berätta ven att han kommer hem redan halv tolv...han känner sig inte heller kry...kanske är något vi båda fått!

Sen logga ja ju självklart in få facebook...kolla in på lilla Emils R.I.P sida som vanligt...gillar att låta ögonen läsa rad för rad...läsa vad alla vänner o nära och kära skrivit om honom. Finns inte ett negativt ord, bara vackra minnen, fina ord, glimtar som säger så mycket om hur du var!!!
Rätt som det var satt jag blixt stilla och fick den där obehagliga klumpen i halsen som man kan få när något ledsamt hänt...tårar rann tysta ner för kinden på mig...insåg att det bara är två dagar kvar! Två dagar och då är det dax att ta ett sista farväl... Kommer bli svårt... vill inte riktigt... Vill inte att det ska vara de sista minnet från dig...ett ledsamt sådant-för du har aldrig någonsin gett ett negativt minnne åt mig-men om jag inte går så kommer jag ångra det resten utav mitt liv!! Svårt att inse att så mycket sorg kan skapas  på ett ögonblick!


Kommer alltid minnas dig Emil, ditt otriligt stora hjärta, underbara skratt,
fina leende och din Fantastiska personlighet! ♥

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0