Fy f****n vad ja är bra!!!!!!!!!

Ja ni nu ska ja berätta en sak för er....







JAG ÄR BÄST I VÄRLDEN!!

Haha självförtroendet är på topp =) Igår på jobbet så fick ja in en tredjedel mer att göra än vanligt men blev färdig TVÅ TIMMAR TIDIGARE än vad ja brukar, och idag så blev de lite mer än 1 timme tidigare!! Satan i gatan =) De måste ju betyda att ja är en toppen säljare...right? ;p
Så ja kan rekomendera snygga, vältaliga och snabbtänkta människor att börja med de jag gör... Dessutom så är man ju "sin egna" chef...och fullt betalt ändå...love it!
Sen är de ju fruktansvärt roligt att man samtidigt är "ögongodis" åt alla som går förbi, och sedan hittar på någon dumursäkt för att gå förbi igen eller frågoa något som inte allst har med saken att göra :p Sorry boys-är redan upptagen och planerar att vara de resten av mitt liv =)


Nu sitter ja oväntar på älsklingen som har varit och snickrat på huset idag...han blev lite överrumplad att ja kom hem tidigare så han har ju inte hunnit laga någon mat :/ (inte ovanligt med honom:p) Så inte helt oväntat så ska han köpa pizza =) klagar inte iallafall, var ju ett tag sen vi åt de :p

Förresten så försov ja mig i morse, eller nej ja mitt klant arsel hade glömt ställa väckarklockan en timma tidigare...men jag hann ner till göteborg till utsatt tid iaf...beror nog på jonas och hans hjälpande hand =) De var han som kom på att ja gick upp en timme senare så han erbjöd sig att göra varm choklad i en termos och en smörgås som ja kunde äta i bilen (HANS BIL DESSUTOM! trodde ja skulle falla av pin när han sa de!) så fick ja lite mer tid att göra mig iordning... dessutom hade han gjort en jätte go macka med sallad, ost och grejer-vilket han aldrig gör annars! Var bara tvungen att skicka honom ett sms på min första rast och berätta vilket tur att ja har honom och att ja får leva mitt liv med honom!! Vet inte hur många gånger i veckan han får mig att smällt som smör i solen!!


Ikväll blir de nog lite party, de har ja längtat efter i flera dagar...tjöta me arbetskamraterna som de hela dan så man är gött taggad nu =)


Och om inte Jonas kommer in genom dörren de närmsta minuterna så kommer tacochipsen att vara slut!!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0