F&S CORE!

Kom nyss hem från CORE passet...var där med Lhiina såklart =) Trots att svetten rann, magen vibrera av ansträngning, benen var som cement och huvudet bullta av pulsen så älskade jag det! Imorgon blir de ett pass med bräda, lite benmuskler är ju aldrig fel ;p  Hmm blivit ett träningsfreak? Hell yee!!
 F&S Core pass.
Brädpass imorgon...kommer bli kul =)

Nu varvar jag ner med lite Idol i soffan, Klara är fruktansvärt cool-gillar den bruden och särskillt hennes hår...de är så fult egentligen men så fult att det blir super snyggt!!! Har starka funderingar på om ja ska blanda dip o äta lite chips...kan ju inte låta de gå till spillo...men efter idag så är de STOPP med stora bokstäver!! Ska ju bli nyttig =) Har tilloch med funderingar på o bli nykterist....hmm men de får ju vänta tills maddes utflyttningsfest på lördag...hon ska ju flytta till norrköping av alla ställen :/

Imorgon är jag ledig...funderar på o dra till skövde och hälsa på farfar ingvar på sjukhuset. Blev ju så glad när ja prata med honom i fredags när han berätta att han kan gå igen =) Är man envis så återhämtar man sig som han säger!
Men har dock inte bestämt mig än...blir kankse att ja åker in till vara...hmm jaja de märker vi imorrn :p

Nu springer de i benen på mig så måste kila!



Lämna ett spår
Postat av: jennie

härligt det låter med workingpass! Ja o Kaj har ju simkort som vi inte har använt på ett tag, så det blir väl att börja simma snart igen :) Det är skithärligt tycker jag.

Ja drömmar är ett verkligt fenomen tycker jag med, det tillhör ju vardagen att man drömmer på nätterna, men när man väl börjar fundera på det så är det riktigt skumt egentligen. När jag var liten skrev jag alltid ner vad jag hade drömt i en bok. Det kanske man skulle börja med igen^^

2009-09-29 @ 23:26:33
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0