Förbannad!

Nu blir ja lite lätt irriterad!
Min dator stänger bara av sig ett par gånger i veckan utan en enda förvarning!
Men nu ringde ja vår suport (har köpt en försäkring på tre år) så dom ska skicka hit en snubbe
som kommer och byter "moderkortet"...vad de nu innebär!
Men är ändå jäkligt glad att man slipper köpa en ny, för den här är ju näst in till de...så ja rekomenderar alla
att beställa från DELL. Dom special bygger datorn efter dina behov, man får den exakt som man vill, färg och allt...och sen ingår en försäkring på ett år från att man köper datorn som innebär att dom kommer hem och lagar den. så slipper man skicka iväg den flera veckor på lagning. Men som tur är så köpte vi ju till så vi har den i tre år! Gött nu kommer en snubbe o byter något, skulle plocka ner den i molekyler sa han och sen vips så är de färdigt =)

Nä nu måste ja ta mitt förnuft till fånga...måste iväg till affären o köpa cigg, ut o hämta mina papper i bilen så ja ska skicka iväg mitt löneformulär...ska bli kul att få första lönen från Pågen =)



Dessa bröd var lite utav min speciallite om man säger så...sålde typ slut varje dag =)
Riktigt goda är dom oxå, särskillt med sallad, ägg, ost, skinka och tomat på...mmmm de brukar ja unna mig på kvällarna nu för tiden =)

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0