En ny vändning?

Var på arbetsförmedlingen nyss...var ju tvungen att byta handlägare nu när ja äntligen gjort adressändringen.
Känns bra att både mitt och jonas namn står på dörren nu, en liten löjlig detalj men blir glad vare gång man låser upp dörren in till våran hem =)

Ringde även till bemaningen på mitt gammla jobb, skulle gjort de igår men kände verkligen inte för de, vill ju inte tillbaka till de gammla mönstret igen...vill ju göra något nytt.
Berättade de för henne och då kom hon med världens förslag!! Hon sa att ja skulle passa perfekt...så nu ser ja ljusare på framtidens jobb =) ska höras när ja är färdig på mitt jobb som remarkebels demopersonal pågen. Har ju två veckor kvar där...så nästa vecka ska ja ringa tillbaka och boka in mina första dagar på mitt gamla-fast helt nya jobb =) ser verkligen fram emot det! Jippi!!!

Nu ska ja slå en signal till min söta blomma sandrabello...sen en pling till emlie...och sen ska ja ringa till komvux...har ju äntligen kommit på vad ja vill plugga till...så ska se om dom har någon utbildning som passar nu till vårterminen eller i höst....

Skulle ju även behöva städa lite här hemma...hmm ja jag kanske hinner med de...men känner mer för att ta en promenix med lisa...eller kankse emy-var ju ett tag sen man hörde av sig till henne ;/

Nä nu ska den här lilla tösen sätta igång så att något händer här :p


JAG ÄR VÄRLDENS LYKLIGASTE SOM FÅR TILLBRINGA LIVET
MED UNIVERSUMS FINASTE MÄNNISKA!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0