Satans helskotta!

Gårkvällen var mycket trevlig tycker jag =)
Jag sabina och pernilla satt hon mig o spelade monopol, behöver väl inte säga att ja vann ÖVERLÄGSET ;p Hade tänkt dricka lite cider och vin men men vi hoppade över de och tur var väl de...för hade vi blivit mer fnittriga och glada hade man ju inte fungerat som en normal människa =) hade fruktansvärt kul!!
Sen tog vi ett varv på "byn" för läsken tog slut, och man kan ju inte titta på film och äta chipsme dip utan cokacola så vi rusa ut i bilen, utan jackor o bara stampa på gasen...hahaha fy fasen va vi flög...måste nog tänka lite på att de inte är en rallybana till statoil =)
Åkte förbi wärdshuset en snabbis me...haha ja jerry trodde han skulle tuppa av när han åkte me en sväng :p så kan de gå om man är "lite bättre än alla andra" =)
Älsklingen kom ut o pussade lite på mig, ja de vill säga tills bengtsson drog in honom för dom skulle ju "dansa"...vilket troligtvis var ett kod ord för " nu drar vi till baren!!!" Haha dom är för söta tillsammans så vi brudar drog hem o satte på den nya Wallanderfilmen som vi hyrde...var väl sådär enligt mig.

Men vid tvåtiden kommer älskade jonas instaplande...raglar fram till soffan och halvdeckar på sekunden-samtidigt som han sitter o fnittrar för sig själv....??? Hmm skumt :p Fick han till sängen efter en stund och han har sovit som en stock om man säger så!!

Imorse hade ja ställt klockan på 8, men snoza om till kvart i 9...började bli lite stressad för mor och syskon ska ju komma vid halv tio. Då ska vi dra till borås och ha en familjedag(+respektive) med bad och god mat. Så ja hoppa upp ur sängen, klädde på mig, packa väskan och gjorde lite lätt iordning mig...samtidigt som ja sprang in till jonas o försökte få upp honom ett par gåner men han stensover ju :p
Så ja gick ut för att ta en cigg sålänge och passa på o ringa mor för o kolla om dom var vakna...hahaha då berättar hon att man skulle ju ställt om klockan idag!!!
SMART LINDA!! Så nu har ja gått upp en timme förtidigt i onödan och om ja lägge rmig nu så kommer ja ju somna och aldrig vakna igen typ...hmm jajaj får göra de bästa av situationen-kanske jävlas lite med jonas...hmm tror ja vet exakt va ja ska göra =)

Måste kila....ha de gött idag!!


Lämna ett spår
Postat av: Jennie

hej :) ah den gick väl sådär. I början var det riktigt roligt men sen kom det en massa objudet folk som ställde till det o Niklas fick rycket och vandaliserade nästan hela huset. Min o Kajs mobiler blev ju snodda o allt. Så ja det var en massa kaos i slutet där men annars så vare helt ok :)

Jaså så du har med funderat på den utbildningen :) jag tänkte jag skulle ringa dit nån dag i veckan o höra lite när det är dax att söka för nästa start o så. Vi behöver ju pengar o det är nog det enda sättet just nu o få det genom en utbildning, samtidigt som man gör något som man kan få nytta av senare i livet. Så det känns som en bra kombination :) kram jennie

2009-10-26 @ 12:50:27
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0