Hej!

Hej allesammans!

Nu har bloggen legat nere lite väl länge :p men nu har ja en liten stund över inna ja drar iväg till jobbet!!

Sen ja skrev sist har väldigt mycket hänt =) har kollat på två hus, haft två tjejkvällar var av en var ett sexparty, varit i lidköping,jobbat, hälsat på folk i vara och igår var de ett gäng grabbar här som disskutera skidresan =)
Paris resan är uppskjuten (tyvärr) så de blir en skidresa på en vecka ist =) vi är totalt 23st som åker och ser verkligen fram emot det, var ju två är sen skidmusklerna fick lite stryk ;p

Imorgon ska ja åka till emelie om jag orkar efter jobbet-ser fram emot de =)

Nu börjar ja om en halv timme och slutar imorrn vid tio på morgonen (18,5timmar!) vet inte hur ja ska orka med detta...men som tur är så trivs ja på jobbet som handen i hansken så tiden kommer nog rusa iväg =)


Maddes utflyttningsfest =)


Jag & söta Lisa =)


Avslutar med en bild på min älskade Jonas! Vet inte hur ja ska kunna sova utan honom i natt..minns inte enst sist då jag inte somnade i hans armar...


Lämna ett spår
Postat av: Jennie

va roligt att du tyckte om den^^ Vart vare du jobbade nu igen? 18 timmar låtee vääldigt jobbigt hehe :P

2009-10-22 @ 16:20:37
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0