Brevbäraren...

Haha brevbäraren ringde just på här...jag flög upp ur soffan för ja visste att det var min klänning som kom :p (han hade redan skuvat in post genom dörren o sen plinga de direkt efteråt så läggermna ihop ett o ett så fattar man ja :p )

Jag öppnar dörren...
-Linda Roberts?
-Japp =)
Just i de ögonblicket skinner han upp och säger:
-Är du släkt med Julia Roberts?!
-Nja inte vad ja vet...svara jag...
-Mm okej synd...
-Tackar för posten och stänger snabbt igen dötten!!

De är ju inte första gången nån frågar mig den frågan men den här gången var de lite läskigt...han verkligen sken upp som solen och såg typ ut som han menade allvar!!! Hmm lite svårt o takla situationen....fan skulle sagt att ja är de...men då hade han väl flygit på mig!! Skämt o sido får ja väl kolla släktträdet...kommer ju som sagt från U.S.A så vet vet :p

Klänningen är helt jävla underbar, mycket bättre än vad ja hade vågat hoppas på!! Så den kommer ja inte hålla fingrarna ifrån ända till nyår, så den åker på redan på lördag då det är utflyttningsfest för Madde...hon ska dra till norrköping och lämna oss tjejer här...dålig stil ju :p

Kollade sista gången på klockan halv tre i natt, trodde ja skulle dö av trötthet....men de gick ändå inte att somna...vad är de för fel på mig eller? Men som tur är så gick ju inte upp innan tio så de blev ju iaf ett par timmars sömn o de behövs nu när ja ska börja jobba idag igen =) Men är lite små orolig...slutar kvart över nio ikväll o börjar klockan sju imorrn bitti...så ja ber till gud att han låter mig sova!!!

Nu får ja ge fan i och skriva här...skriver på msn, facebook, kollar aftonbladet, o pratar i telefon samtidigt...kenny, pernilla, och emelie har ringt om varanat här nu så ja lgger ner o uppdaterar nån annan gång ist :p Måste ju hinna duscha innan pernilla kommer o dricker te me mig =)


Typ världens fulaste bild men den kvällen var den roligaste i universum...fy fan vad många skratt vi fick :p

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0