Arg!

Nu är ja förbannad kan ja lova!
Mitt internet krånglar och självklart är de från TELE 2 så jävla sega att fixa saker så de är därför ja inte kan uppdatera min blogg :( Så ni få vara tålmodiga tills ja ordnat detta, vilket ja antagligen får ja får göra annars händer de ju aldirg något!

Får berätta om min otroligt roliga helg då när ja kan slänga upp bilder o inte behöver sno Lhiinas dator som ja sitter vid nu för att snacka med cp tele 2. Någon som har tips om något annat företag som har mobilt abonomang?

Nä nu svarar dom snart så ja måste förbereda mig på att bli en "tjurkärring" mohaha!

Hoåppas ja kan uppdatare snart igen =)

Lämna ett spår
Postat av: jennie

känner igen dedär med tele2, dom e segare än segast! när vi flyttade hit fick vi varken bredband eller telefon fören flera månader efter, och ändå började dom skicka oss räkningar. usch för dom :P

2009-10-05 @ 17:44:18
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0