Upp & ner?!

Usch och fy mina kära läsare..JAG HAR VÄNT PÅ DYGNET!!

Jag var ju så duktig  igår så ja gick ju o la mig tidigt, hade plockat fram kläder inför morgondagen då ja skulle börja på mitt nya jobb som V.I.P:are...såg fram emot det faktiskt...men just som ja knde att drömmarnas dimma kom till mig så vaknade jag av ett samtal-Hej öh kan du jobba, typ nu till sju?! Hahah ja fattade inget men Svate förklarade för mig att klockan var halv tolv på natten och att det INTE var morgon än...och när de hade gått upp ett ljus för mig så for ja upp ur sängen och rev fram lite myskläder o drog fort som fasen iväg till statoil o handla lite mat/kvällsmat/frukost eller vad man ska kalla det :p

Så nu har jag gjort min debut på Doggy och inom industrin...och de var jätte kul =) Fick lyfta massa säckar, hade världens träningspass där :p, skruva i stora maskiner, packa, flytta, så tog vi ju även en guaidad tur på den stora trucken hahaha-"De här är ju bättre än Liseberg tjejer...och så får vi betallt!" De kom från han som körde trucken o direkt efteråt han sa de så gjorde han "piruetter" runt sin egna truckaxel o fy fasen va yr ja blev :p
Och ja får erkänna att nattpass passar mig nog bra, men man måste nog vänja sig lite först...för just nu känns de dumt...när ja åkte dit var de mörkt, när ja sluta klockan 7 var de mörkt....o sen när ja blev väckt vid två så började de mörkna (och de var ju "morgon" för mig)! De var min praktikplats som ringde o sa att ja skulle få en sovmorgon imorn (tisdag) och de tackar ja för :p Stunden efter vi hade lagt på så smsar min kusin Emma o skrev att hon var på väg till mig...så hon o lilla fina söta o gosiga Edwin kom på besök =)
När de hade åkt så kom jonas o då laga vi mat tillsammans...så mysigt...de bästa jag vet...öh typ iaf :p

Och nu ska ja lägga mig om lite mer än 1 timme...för att orka upp imorgon igen...hmm ja allt är upp & ner, bak & fram för tillfället :p Så nu gör ja ett nytt försök med att få börja min praktik =)

(som ni kanske förstår orkar ja inte slänga upp bilder nu, är som en zombie för tillfället)


Lämna ett spår
Postat av: Andrinas Dagbok

Har också vänt på dygnet ibland. Det är jobbigt

2009-11-25 @ 20:42:59
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0