Snabbis :p

Kände mig manad att uppdatera en snabbis :p

Ikväll blir de en helkväll med min älskade Jonas, kände att vi inte skulle orka gå ut idag med tanke på allt vi ska göra imorgon o nästkommande dag :p

Så vi har laddat upp med två komedier, Squash, morötter med dip, massa gott att dricka, kina mat (som vi åt nyss då såklart :p ) och så har vi fått hem vår nya gitarr till spelet-jippi skrek ja o babe o sprang till posten o hämta ut den =) Dock sitter ja nu o asgarvar åt att jonas inte lyckas få vårt xbox 306 elit att sammankoppla med gitarren-den är trådlös så bluetoothen är lite seg...mohahaha! Tror han får apstinensbesvär snart :p Kanske ska säga att han läser instruktionsboken...eller bjuda me han ut på en cigg-hahaha just dem två alternativen finns liksom inte :p (inget kul för er som inte känner honom men men ni läser ju frivilligt :p)

Jag får väl passa på att packa väskan inför morgondagen ist...ska ju ha med järntabletter, badkläder, presenten, lite rese snacks, och lite annat smått o gött =) Fick nyss reda på att vi ska på nån spaaktivitet oxå...hmm bra att Jonas berättar sånt i tid menar jag...

Nu funkar gitarren!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gött då måste ja stänga av här, ja o jonas kommer slås om att spela nu :p byebye!!

Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0