Love Lördagar!

De fick bli en swengelsk rubrik idag gott folk :p

Nu sitter ja i soffan o funderar på att o inget..som vanligt i min lilla hjärna typ :p Pernilla har just åkte hem efter att ha varit här o fikat och ätit mina kärleksmuffins =) Blev en heldel skvaller och planerande för kvällen... För ikväll ska vi åka upp till bengtsson och ha en mysig kväll med god mat, monopol, vin och en film som vi var iväg o hyrde förut-L.A Gigalo heter den...ska nog va rätt bra =)

Gårdagen var toppen...dock blev man helt utmattad utav allt bärande och kånkande av flyttlådor hit o dit :p Men de var faktiskt hur skoj som helst...de ja uppskatta mest var tiden med lillasyster Stella i hennes nya flickrum...vi klädde alla hennes små dockor o satte upp dem i hyllan, ordnade alla mjukisdjur, prinsesskronor och halsband och allt annat små flickor har i sina rum så nu är de rummet färdigt för massa bus =)
Blev ju självklart en super god middag-mammas mat är alltid bäst! Massa gos med valpen =)
Och en hel del bus med mina bröder med, lite brottning på golvet hör alltid till...och de värsta utav allt är att ja blev nerspöad av min lillebror!! Han har gått o blivit stark, usch tiden går för fort! Men så klart fick han igen sen och de sluta med att han skrek-Linda är bäst, jag ger mig!! Hahaha de är vårt kodord som låter den andre ha titeln till nästa gång ;p (Är man uppväxt med mest bröder så är man, finns inte mycket att göra åt :p).

Sen så fick ja ju med mig en del grejer från mor, två skinjackor, en stor påse med massa knappar i olika storlekar o färger(har ett hemligt projekt ;p), några uppläggningsfat,en gigantisk skål/prydnad och en storstor brudkista =) Älskar den...och den kommer komma väl tillpass =)

När vi sen åkte hem på kvällen så åkte vi förbi mataffären, och när ja kommer ut ur bilen på parkeringen så säger väl ja lite för högt-min röv har låst sig! Min röv! Ajajajajaa....
Ja något i dne stilen medans jonas står där o skäms hahaha...helt plötligt hade träningsvärken slagit till när man suttit stil ett tag (simma ju i onsdags) :p opps, man får nog tnka på vad man säger .p
I affären köpte vi chips, dip, en back med drick och hyrde en film för bjälke sabina skulle komma på myskväll =)
Och när allt var färdigt för att starta DVD.n så kommer snarta linda på att vi glömt filmen i affären!! Hahaha smart va :p Men som tur va hade bjälke o sabina med sig en film som hete Transporter 3...men de komiska i de va att dom hyrt trean av nån film som dom inte sett 1an eller 2an på hahah =) Men får ärligt talat säga att den var bra!!

Psst...imorgon är dagen med stor D kommen!! Känns otroligt bra redan nu...och Jonas kunde inte hålla sig till imorgon så vi åkte dit igår innan vi åkte till min mamma och tog en "tjuvtitt"...-De här kan nog bli riktigt bra var orden älsklingen sammanfattade de hela med =)


Är de bara jag som saknar solen och sanden mellan tårna?!


Lämna ett spår
Postat av: sandrew

oo nej.. ja saknar det oxå.. framför allt våran resa.. helt underbar ja.. ska vi leka en dag i veckan *?? PÖSSSS

2009-11-15 @ 00:25:04
Postat av: Linda R

Tycker jag att vi ska göra =) Hör av dig så kommer vi på en passande dag =) kramkram

2009-11-15 @ 19:06:10
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0