Imorgon är de helg!

Äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!
Usch o fy...ja o jonas har dragit oss så länge för att åka o storhandla mat i flera veckor nu...gått o små handlat hela tiden ist...men vi fick tummen ur förut så de fick bli en pizza efter han kom hem o sen åkte vi till alingsås =)
Hihi, jonas hade glömt sitt lipsyl-som han förövrig är beroende över!! Så han (hahaha) lånade mitt läppglans...hahaha han klaga på hur kladdigt de var bla bla bla...men samtidigt var han så söt...fy fan vilka skratt den grabben kan ge mig =) love him!!
Nu har vi ntligen kommit hem o frys in alla varar som skulle in i frysen o den är propp full!! Skulle inte enst få in en liten kanelbulle nu, skönt är de men trångt om man säger så :p Alla andra skåp är påfyllda och tillsnyggade lite så nu är de en tyngd från axlarna som har släppt...gött!!


Idag så hade ja möte på arbetsförmedlingen...är med i jobbgarantin nu o de känns såå skönt!! Så nu får man ekonomiskersättning och bra hjälp att komma dit man vill...eller lättare sagt dit jag vill =)
Så nu inom ett par månader så ska ja få göra ett par praktiker på olika ställen jag kollat in... Och efter de så ska ja bestämma hur ja vill gå vidare...jag har ju nämligen lite funderingar på att börja studera igen men vet inte riktigt vad ja vill bli...eller jo men inte vilket utav alternativen ja ska välja lättare sagt :p Så förhoppningsvis efter mina praktiker så har ja fått en så stor uppfattning om yrkerna att ja kan välja sen, jippi!
Känner att allt verkligen går min väg nu, och de finns inget som kan stoppa mig =)


Nu väntar ja på att älsklingen ska komma ut ur duschen o då ska vi mysa ner oss i soffan o glo på "mammas pojkar" på tv4 play...skönt att sådana sidor finns-så slipper man leva efter tv-tablån :p


Livet är Rock´n Roll just nu!! ♣


Lämna ett spår
Postat av: jennie

mammas pojkar är bra :)

Storhandla är ju roligt ju! :D Känns som att jag är den enda som tycker det iofs hehe :) Fast eklart, det svider att kollam saldot på kontot efteråt :P

2009-11-06 @ 12:00:10
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0