Fullspäckad helg och en ny vecka!

Ja, helgen har varit fullspäckad med saker!
I lördags så dega vi hela förmiddan i soffan...sebbe var lite bakis, jonas slö o jag likaså...emn tillslut fick vi tummen ur r**en och drog till affären. Köpte lite smått o gott och sen när vi kom hem lagade vi tacos och kladdkaka...hmmm så jävla god kakan blev...ja brukar inte tycka om kladdkaka med sebbes lilla recept gjorde stor skillnad =) gottgott!!
När vi hade ätit fika sebbe snabbpacka ihop sina grejer-hade glömt bort tiden o tåget var på ingående :/ men vi hann till perongen och fick tjötat lite de sista minuterna innan han skulle hem till stan :p


När vi hade vinkat av honom drog ja o älsklingen till isrinken...de var hockeymatck mellan vårgårda (VHC) och falköping...var där ett tag och drog vårat strå till stacken i hejaklacken...hihi var lite mysigt att stå där o frysa o hoppa sig varm =)
Efter de drog vi på en stor internationel fotoutställning...och ja fick en hel del nya fotoidér som ja vill göra...hmm undra bara vem som kan vara den rätta modellen till sådana bilder, tål att funderas på ett tag ;)

På kvällen kom annelie, linnéa, pettsson, joel, ponta o simon hit...tog ett par öl (eller ja vi tjejer drack vin :p ) innan vi drog vidare till Svantes fest...De blev en lyckad "hallowenfest" utan utkläddnad..skönt o slippa de iår. Och jag som har letat så i alla år efter en speciell talang som ja visste fanns inom mig någonstans poppade upp...min dolda talang visades vara *trumvirrvel* PILKASTNING!!!! Haha småtöntigt men darttavlan o jag är numera nära vänner =)
Måste säga tack till Ida, väldigt trevligt att du kom dit =)
Vid tretiden skulle vi dra vidare till en annan fest, så jag, linnea, joel, jonas, bengtsson, simon, pettson o ponta hoppa in i bilen...och de var trångt vill ja lova!! har aldrig skrattat så i mitt liv...men nu får man ju sota för de om man säger så! Har bulor i huvudet, blåmärken på kät och axeln och lite halvt ryggskott...hahaha ja herregud min skapare...tur att de gick bra o inte polisen kom iaf :p


Söndagen spenderade jag o jonas tillsammans i soffan...skulle egenligen haft bakisdag med svante o ida men ingen av oss vågade sätta oss bakom ratten på hela dagen...mm ja så ka  de gå..finns ju fler tillfällen :p
Så istället drog ja o jonas på en liten promenad och sen till kinaresturangen för en middag på tu man hand...mysigt att veta att man har någon som man älskar vid sin sida!

Efter maten så gick vi hem o plocka iordning lite innan vi senare åkte o mötte jonas mor uppe på algustorpskyrkan...vi gick dit för att tända lyktan vi köpt till jonas morfarsgrav...så himla fin stenen blev...
Det var en  underlig känsla som pyrde inom mig där på kyrkogården...ja som är världens mest mörkrädda människa o avskyr kyrkogårdar o allt som har med döden att göra...tyckte att de var varmt o tryggt just där...hmm konstigt tycker jag...läskigt men härligt att man inte behövde vara livrädd där i mörkret
!

Sen när vi kom in i värmen igen så gosa vi ner oss under filten och kollade på Vem kan slå filip o fredrik....riktigt roligt program tyckwer jag! Dock är de väldigt mycket reklamtid och de avskyr ja mer något annat!!

Ringde nyss och fick skjuta upp min frisörtid på torsdag...för ja fick ett brev från arbetsförmedlingen om ett mötte nu på torsadg...ska bli riktigt kul faktiskt!! Haha de är väl bara ja i hela världen som tycker om att gå till arbetsförmedlingen :p Känns iaf bra för min del...för ja ska få information om praktikplatser, studier och ekomoniskt tillskott...och de är välkommet mer än gärna för min del...får ju inte så mycket som man behöver när man bara är timanställd och de  drar in på vårdpersonelen i vårgårda kommun!!
Men nu är de ändring på de ena o andra och om ja får som ja vill/planerat så kommer allting bli så
mycket bättre =) Hoppas hoppas!!
Sen fick ja ett trevligt samtal från mäklaren nyss me...och ja ber till gudarna att de inte är så många som kommer på den visningen för ja o jonas har våra planer =)


Nä nu ska ja dra mig ut o ta en cigg innan ja ska sätta igång o tvätta o städa upp lite här hemma...


SEE YA, ANOTHER TIME!


En bild på mig o sandra...en utekväll i Borås!


Lämna ett spår
Postat av: Bella

Hehe ah sandra ja, hon har återhämtat sig efter sitt fall på kronan för ett tag sedan då hon stöp rät ner i alsfalten med ansiktet före :P men de var sött hehe

2009-11-02 @ 20:35:02
URL: http://dramatix.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack själv för att du kom dit i lördags, de va skoj! ses ikväll hoppas jag:)

2009-11-03 @ 11:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0