Besök hos emelie!

Sitter just nu i emelies soffa o degar lite =) har varit här sen tiding morgon o bara tjötat, druckit te, rökt och skvallrat...och självklart har micki, sandra rebecka o lilla wendela oxå varit här...så bedårande söt liten bäbis!! Och en dag, nån gång i framtiden så kommer jag oxå få ha en sån goding att mysa med =)
Men de får bli lite längre fram :p

Igår så jobbade ja hela dan o när ja kom hem så gosade ja o älsklingen en hel del för att jag kommer inte sova hemma i natt =/ vet dock inte hur det kommer gå att somna utan jonas famn...men får ge de ett försök iaf!
Jag ska nämligen hem till min mor snart...ska dit o leka med mina älskade små syskon och krams med min underbabra mor =) Blir så att ja sover hos dem i natt för imorgon bitti ska jag iväg till skövde och de är ju gött att spara in lite tid på morgonen o kunna sova längre...och dessutom måste ju mamma med till KSS för utan henne vägrar ja göra något :p 
Sen när ja är färdig där så kanske ja åker förbi farfar på en fika innan vi åker hem...antar att de blir en sväng förbi Emeliepemelei när ja ändå åker förbi  Vara...man kan ju inte får för mycker av vänskapen ju =)

Får bli lite social här igen...vattenkokaren startas o de innebär ja en kopp te och en cigg =)=)=) Mumma!


(Bilden är stulen från emelies dator :p)


Lämna ett spår
Postat av: jennie

hej :) har ju glömt o svara på ditt inlägg du skrev för ett tag sen ^^ Självklart kan jga hjälpa dig med designen om du vill :D kram

2009-11-18 @ 18:45:06
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0