Äntligen hemma!

Borta bra men hemma bäst, eller vad är de man brukar säga :p

Har varit hos Emeliepemelie hela dagen...Emma G var oxå med och lekte med oss =)
Skvallra om allt och inget, färga håret på emma (vilket blev as snyggt!) och självklart blev de endel bus med prinsessan Anniepannie!! Gud vad söt hon var idag med sina flätor, hårspännen och gulliga skjortklänning!! Sötnos är vad hon är!!
Tycker de är konstigt att även om ja o emelie pratar varje dag i telefon (minst en timme om dagen typ) så får man typ inte tyst på oss när vi ses...tjötkärringar!! =)

Gårdagen spenderade ja här hemma, dega i soffan o kika runt lite på nätet...och sen på eftermiddagen kom ida, svante, linus o sofia till mig o jonas =)
Vi bakade smörgåstårta,och då menar ja verkligen VI för alla hade något med i skapandet att göra :p blev lite mycket händer överallt men de var kul =)  Blev även en liten kladdkaka som efterrätt och senare till filmen blev de chips o dip...så man kan väl lugnt säga att man flötat i sig de ena efter de andra om man säger så :p
Filmen som hyrdes hete VACANY, en thriller/skräckis med blandningav SAW filmerna o någon annan psykfilm... Fy fan alltså...ja kolla väl 30-40 minuter (ihopkurrad i jonas kän!) innan jag gav upp o tog me datorn in i köket...sen satt ja o lyssna på när linus, sofia o ida skrek till högt som fan titt som tätt...fy alltså...vet inte varför ja inte kan kolla på såna skitfilmer...men tror ja jagar upp mig själv innombords... Så när alla hade åkte hem oo jonas somnat så satt var ja hur feg som helst o ville inte släcka eller något...men tillslut gjorde ja de och somna efter många om o men. Men imorse när älsklingen åkte till jobbet så fick han tända varenda lampa i lägenheten för ja sa att ja vägra gå upp ur sägen om de var mörkt sen när ja skulle upp!!
Han bara skratta åt mig o pussa mig hejdå...

Så nu förstår ni hur töntig jag är när de gäller sånt...och filmen va tydligen ingen "riktig skräckis" enligt dom andra...hahaha

Nu har ja o jonas fått i oss grönsakssoppa och tekakor till kvällsmat, så j***a gott faktiskt!!
Och snart åker dipen o chipsen fram...får nog bli de sista på ett bra tag annars kommer ja väl börja rulla runt här snart ahahaha tjockislinda eller vad tycker ni mitt nya smeknamn kan bli då?
Tack godegud att de är en bra bit kvar tills de skulle gå så illa =)


Chippens gott fólk!!


Får bli en bild från karnevalen/bellmanfrukosten när vi tog studenten!


Lämna ett spår

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0