Vill ha, vill ha, vill ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan inte släppa tankarna från den lille :/ måste kankse inse att jag inte kommer få den busen med en rödroset runt halsen till min födelsedag =( vill ha nu, skulle kunna åka dit på en gång...nu på en gång verkligen!
Vill ha ett extra skäl att gå upp på dagen, något/någon att lägga all min kärlek på...en bästa vän helt enkelt!
Nog har ja ju alltid min älskade Jonas, världens bästa människa som har gått i ett par skor, men de är nog inte riktigt samma sak  som en äkta Chanel :p hihi...


Usch nä får försöka tänka på något annat...kan ju berätta att ja och darling just har kollat på Twilight, de är nog förövrigt en av de bästa filmerna jag har sett =) och man måste ju även erkänna att man bara älskar hur de har filmat själva scenerna...så sjukt snygg...tyärr är de ju sådant ja kollar på när ja sitter framför en rulle...vilket kan vara frustrerande ibland då man upptäcker löjliga fel :p tycker också att de kunde valt en lite bättre person att spela Isabella...hon tog mig inte med häpnad som de andra skådespelarna gjorde...men överlag så får filmen helt klart en 10a i betyg, iaf av mig =)

Nu ska ja nog borsta tänderna och sen lägga mig och åka till en öppen äng med en Chanel under armen i mina drömmars värld =)

Ni får ha en toppen kväll allehoppa!


Lämna ett spår
Postat av: Anonym

Du vet aldirg vad som kan dimpa ner hos dig när du fyller år!

2009-05-11 @ 18:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0