Valborg!

Nu har ja inte skrivit på ett tag så egentligen borde ja skriva va som hänt sen sist men då hade det blivit en hel tjock bok, har ju varit hur mycket äventyr som helst =)

Lite snabbt så kan ja berätta att på valborg va vi i levene, grilla, kolla på maj brasan, och skulle spelat bränboll men alla belv lite för fulla för det hahha....en jäkla fest =)
Dagen efter var de fylle mat och massa tjöt på gräsmattan hos marcus =) riktigt trevligt, brände mig lite bara i solen om man säger så :p Fredag och lördag kväll var de även fest i vara hos marcus...riktigt trevligt faktiskt, särskillt eftersom min kusin Mattias bor dörr i dörr med honom så båda öppna sina altandörrar och hade gemensam fest och grillning =)
Sandra verkade trivas som fisken i vattnet hahah eller va säger du?! :p På lördagen kom min syster och hämtade mig hemma och så åkte vi tillbaka till vara...för hon skulle ha sin klasfest, tänka sig att de är så länge sen hon slutade nian :/ de var iaf väldigt trelvigt att äta på resturangen med henne och min bror...och även resten av gänget som kom hahaha ja jag kan inte med ord beskriva allt för då hade ni som läser detta blivit helt förrvirade av massa kompisar, kompisars vänner, kusiner, syskon, syskons vänner m.m...ja allt är lite uller om buller :p
Hur som helst så har de varit mycket folk, fest och aktiviteter sen jag skrev sist....och ja är faktiskt mycket stolt över mig själv för de var BARA på valborg som ja drack alkohol, så två av tre fester (på rad) så var ja  nykter =) oj låter som om ja är alkolist men de är ja inte....är bara glad över att ja har börjat tröttna på det.... För när man är nykter och ser alla hur dom beter sig, luktar alkohol och sluddrar så inser man ganska snabbt att man har lika kul utan den skiten :p

Nu ska ja fixa iordning mig så ja kan åka och hämta upp evelina i vara...hon ska med mig till lidköping idag =) Ska dit och besiktiga jonas älskade sommarbil..hahaha han är allt lite orolig att ja ska köra den dit :p Men som tur är så följer evelina me mig dit och håller min nervositet i schack =)
Efteråt blir de nog lite shopping och fika som står på schemat, jippi! De har ja faktiskt längtat som fasen efter....letar efter en vis typ av jacka (säger inte vilken) som ja bara måste hitta....I´m in love om man säger så :p

lägger upp bilder och sånt från helgen ikväll eller imörra, för nu har ja riktigt bråttom faktiskt.

Shoo du drar jag :p

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

hehe jaa de e ju inte annat än att de blev en del alkohol:) hehe vilken sinnessjuk helg,, så mycket skratt som ja har haft har ja nog aldrig vart med om innan!! älskar dejj pusssssssss

2009-05-04 @ 13:58:09
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: sandrew

hehe jaa de e ju inte annat än att de blev en del alkohol:) hehe vilken sinnessjuk helg,, så mycket skratt som ja har haft har ja nog aldrig vart med om innan!! älskar dejj pusssssssss

2009-05-04 @ 13:58:27
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja de är ju inte annat än att man känner träningsvärk i skrattmusklerna =) hihi. miss you redan!

2009-05-05 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0