Uppdatering!


Tjo!
Nu var de länge sen ja skrev, riktigt länge sen känns det som trots att de bara är fem dagar sedan!
Idag har ja inte gjort så mycket förutom att ha jobbat, på två avdelningar idag-psykiskt påfrestande kan ja lova!

Som ja skrev sist så hade ju min darling en överraskning åt mig i fredags...hihi och dra mig baklänges vilken överraskning de var!!
Var bombsäker på att de var bio och romantisk middag för oss två som stod på schemat, var ju ett tag sen
vi gjorde något sådant-tvärr =( Trodde att ja kände min kille så väl att ja hade sett på homom om det var något annat...
Men thji fick ja, och fram drog han en ögonbindel som ja fick sitta med-EN HEL TIMME!
Började undra vart vi var på väg, om han körde omvägar, i cirklar, eller vad som helst...men  när han väl stängde av bilen fick ja inte ta av mig ögonbideln..utanja fick gå med den en bra bit genom stan som vi var i (hörde ju bilar, cyklar  m.m) och höll på och krånglade....hahaha fan va ja skämdes :p
Men när vi väl var frame så hörde ja bara massa fnitter och då blev ja lite orolig, tankarna bara snurrade....vilka tittar på mig, jur många är de, vart är jag m.m m.m Men när den fina och höga stämman börja sjunga för mig rykte jonas bort ögonbindeln och där står mina underbara, fina, goa och helt perfekta vänner!!
Och självklart va de sandra o jonas som planerat allt sammans....sandra hade bokat bor på gabriels i lidköping så de blev middag, present öppning...fruktansvärt många grattis drinkar som beställdes in innan ja enst hunnit börja dricka på de ja hade framför mig...blev ju lite lullig där haha! Tack för all alla ni som kom!!
Dock så blev ja lite förvånad hur bra Jonas och sandra kan ljuga för mig-fy fasen säger ja bara! Hihihi!


Drog vidare till bowlingen efter det och bowla och dansa, hahaha...kan knappt förtså att vi hamnade där av alla ställen-men kul var det =) träffa massa gamla vänner om man säger så sen lidköpingstiden sundberg, amer, anders, susanne, linda m.m trevligt trevligt!

Åkte vidare till Vara och festade vidare...men tillslut kom ja i säng-gött!!!!!
Lördagen spenderade vi me att gå på Varamarknaden och även äta pizza...usch va dåligt vi alla mådde...blev kanske en aning förmycket för vissa ;p hahahahaha!
Skulle stannat i vara och grillat och spelat brännboll men eftersom vi mådde som vi mådde så åkte alla hem till sig för att vila upp sig...och när ja väl vakna så kände ja inte riktigt för det...vilket var tur för de visa sig att dem ja skulle till drog till kronan på kvällen...och de är ett ställe ja inte är en beundrare utav-och särskillt den här helgen då ja vet vilka fölk som va där...Sen är de ju så att om man inte är känd som en bråkstake och en su**a på ett nytt ställe så blir man behandlad som alla andra, och folk tar inte avstånd till en för dem slipper vara rädda...har du tänkt på att de kan vara så och inte fel på människorna som va där?!
Men enlig kompisarna som var där så var de faktiskt rätt kul på kronan den här gången...konstigt nog...=)


Lördag kväll spenderade ja hemma och sen drog ja o darling iväg på fest hos robert och erika...blev skålar och allsång med gittaren...riktigt mysigt tycker ja! Får man göra om snart igen =)

Söndagen kom och så även min syster kikki =) blev en mysig fika på balkongen och massa skvaller...hihi har nog aldrig haft så kul med min syster tidigare...inte för att vi inte brukar göra sådan men de var på ett helt annat plan i söndags, vi var helt öppna, snacka om gammla saker, pinsamheter som man  helst vill glömma (och jävlar va vi skratta) ooch framtiden-och den ser riktigt ljus ut-dåde för henne och mig! Love you!!

Trots att ja inte skulle bli firad den här helgen (utav min släkt alltså) så har ja redna fått massa fina presenter =)
Presentkort på systemet och på gina, behå och trosor, linne, skinnjacka, en ljuslykta, ljus, vin i flera söta och snygga flaskor, hårmasage grej från hälsokostaffären-as fräck ärligt talat, blommor och självklart överraskningen och alla drinkar i fredags =) Tack så hemskt mycket för allt mina underbara vänner och jonas famlij =)
Jo och hur kan man glömma, utav jonas skulle ja få en STOR grej....och oohhja visst fan va den stor om man säger så...han drog åter igen på mig ögonbindeln och drog ut mig till hans föräldrar...och när han drog av mig ögonbindeln så står de en bil  där! EN BIL!! Hahaha fan va ja blev paff, fick inte fram ett ord, medans jonas hoppa upp och ner av lycka för att äntligen ge mig den...han hade tänkt på de ända sen ja nämde att ja skulle delta i rallyt som är nu på lördag-ett äkta stubbrace med bana och tidtagning...hahah undra hur de kommer gå, hoppas bara att ja kan tajma in de nu eftersom ja ska ha kalas i helgen.
På fredag har min mor hittat på något så de blir min familj och alla kusiner på den sidan...blir trevligt, men de är lite jobbigt när man aldrig får reda på något...hemlisar :/
och på Lördagen ska ja till min far och firas med farfar och co... och på söndag ska ja jobba 7-16 och sen på kalas hos Jonas mormor klockan 18:00 som fyller år...undra hur man ska hinna med allt?!

Ja just som ja tänke logga ut nu kom ja på att ja i måndags åkte till lidköping igen :p min lilla sebbe fyllde ju 20 oxå =) så nu är även han stora pojken-grattis!
Vi tog en fika, promenad på stan och fruktansvärt mycket spring i affärer...blev en klänning, en tunika, två kjolar, ett halsband, två hårklämmor, hårspray...ja de var nog inte så mycket mer...men så som modet är nu så finns de ju inte mycket som passar in i min smak tyvärr...vad fasen de är väl knappast någon som tar på sig en ilgul klänning med puff ärmar och tylklol?! Förutom på maskerader då såklart :p
Efter de fick ja skynda mig att och byta om för då var ja o jonas bortbjudna till jonas föräldrar som ville fira mig me tårta och paket =) så himla mysiga dom är...min lilla extra familj här borta =)


Nä nu är klockan alldeles för mycket, skulle ju bara skriva ett kort inlägg och sne hoppa ner i sängen hos min favorit...men oj oj oj vad ja skena iväg här....jaja sov gött allehoppa!
(bilder kommer en helgen, men sandra har dem på sin kamera :p )
NattiNatti på er!

Lämna ett spår
Postat av: Jennifer

Oooooj vilken UNDERBAR födelsedag ! Kan tänka mig att du är nöjd ;D Vad va de för bil då ?

2009-05-20 @ 13:52:54
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Låter riktigt najjs att få en rallybil =P Är du duktig på att köra då ? Puss

2009-05-23 @ 02:18:54
URL: http://jejjeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0