Tudilu =)

God morgon allesammans!
Eller ja, ja har ju varit vaken ett par timmar men de känns som om ja fortfarande har kudden kvar i huvudet =( är såå sjukt trött efter den här natten, har hostat som en galning, hostat så mycket att ja knappt fått någon luft...inget roligt allst! Ska dra mig mot apoteket direkt efter att ja har duschat nu så ja får köpt lite hostmedicin så man får sova på nätterna, särskillt när man ska upp och jobba imorrn =( Men de konstiga är att ja inte känner mig sjuk på dagen :/ mmm något är konstigt!

I förrgår mötte jag och min älskade upp den där mannen...och vi båda blev överförtjusta...ville verkligen ha det! Vill de fortfarande...dock har priset nästan dubblats och min älskade tycker att vi ska vänta, han vill ju bygga vårat från grunden så vi får de exakt som vi vill. Men då får de bli snarlikt de vi såg i tisdags...-sjukt mysigt och snyggt! Nästintill perfekt!

Igår spenderade ja dagen mest framför tv:n, ja gjorde inte många knop...förutom när ja körde min kusin emma till herrljunga och var i affären...lagade mat till min älskade kille också...de blev fläskfile, pommes och b-sås...gottgott...men sen var de ju en underbar efterrätt också...som var ännu bättre-blåbärspaj och vaniljsås =)

Efter middagen åkte Jonas och greja något me sin tvillingbror, något me bilen tror jag....och sen hämta han upp mig....då åkte vi till tångahed och tog en promenad på motionsspåret, blev även lite löpning...var faktiskt väldigt skönt =) Nu har ju vi ett mål tillsammans ja och min darling, vi ska springa hela varvet utan att stanna en ända gång...blir nog lite jobbigt men man får ta de i sin egen takt...tror dock att jonas redan är på god väg..han är ju lite mer vältränad och har bättre kondition än mig om man säger så :p Får väl se om ja skaffar mig en liten kamrat som kan hålla mig ällskap på dagarna så man kan fuska och gå lite mer än älsklingen ;p men han är ju som han är och tycker inte att vi har tid me en fyrbent vän ännu...och de stämmer förmodligen...vi har ju mycket inplanerat de närsmaste...underbart!

Nu ska ja äntligen ta mig en långdusch...men får nog ta och en cigg och ett samtal me emelie först ;)


Detta är en annan fyrbent varelse som höll oss sällskap på tioman island...dom var fasen överallt i alla möjliga storlekar!

(vwt att ja varit dålig på att ladda upp bilder men har inte fått tummen ur att tömma kameran ännu :p)

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

antar att ni ska köpa hus? vart då någonstans? närheten där ni bor?

ha en bra dag

2009-05-08 @ 11:27:45
Postat av: linda

vem är detta? Vore kul att veta vem man svarar till...

2009-05-08 @ 11:58:08
URL: http://farrydaylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0