Trött, glad, förväntansfull och besviken!

Ja jag har nog alla möjliga känslor inom mig för tillfället...kom nyss hem från jobbet (självklart ringde dom och väckte mig i morse) och därför är ja trött, är ledsen för att vädret inte är så som jag vill! Glad för att det snart är helg och jag fyller år =) Förväntansfull till max på grund utav att Jonas har fixat något för morgondagen åt mig/oss-hmm vad kan det vara? De ända ja vet är att ja ska vara finklädd och klar till han kommer hem...har nog mina anningar om vad som kommer ske =)
Han är bara för go min kille ♥


Sen är ja fruktansvärt besviken över måndagen...trots att vi hade det väligt trevligt (ja sandra emelie kimmie och monika) med att spela brännboll, baka kladkaka, äta mat och fruktansvärt mycket skvaller (tack för de tjejer, riktigt trevligt!) så blev ja så in i h******e förbannad....ja hade de jag helst utav allt ville ha i min famn(de ja skrev om i förra inlägget)-typ
näst intill inslaget och färdigt för att ta me hem till mig, men så från ingenstanns så kom de en ond trollkarl och stampa sönder packetet!!! Vet inte riktigt hur ja ska kunna beskriva känslan bättre än så...hmm jaja de är bara att gå vidare och sörja i min ensamhet...hade velat ha min Chanel i knät nu, bara fått titta på henne och mysa lite...gött de hade varit! Jaja nu kan ja ju göra som ja vill igen, dra hit, dra dit eller göra det eller de andra...ja precis va jag vill eftersom ja inte har något som binder mig! Så nu behöver ja ju inte tacka nej till alla sommaraktiviteter så som midsommar på kusten, axvalla me husbilen och likadant till varberg, och jag & min darling kan åka på bilsemestern till spanien/eller italien som vi planerat!! Men hade jag/vi fått som vi velat hade vi hoppat över allt det, men nu har ja bestämmt mig för att vänta till efter sommaren att köpa en Chanel, så att man kan göra dessa sakerna...en sista gång :p

Har inte uppdaterat så mycke i veckan för ja har inte haft tid...har ringt massa samtal, bokat in oss på lite grejer, sovit-ja jag har sovit hur mycket som helst den här veckan, lagat mat, tvättat m.m m.m
Dessutom har ja inte heller hunnit tömma kameran...hahaha fy vad ja är lat!

Fick en anonym kommentar för typ en vecka sedan, men förstår inte varför man är anonym för en så oskyldig fråga?!
Om du säger vem det är så svarar jag gärna på inlägget =)



Älsklingen vill inte vara med på kort ;p


Älskar skogspromenaderna med Jonas, han får mig alltid att le extra mycket
när vi går dem..hmm undra vad de beror på?

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

så mycket känslor på en gång,, det kan inte va bra,, men snart e det lörda o då ses vi ju,, =) undra va min bäste vän har för planer för dejj,, inte faan har han sagt nått=( jaja hoppas ni får det roligare än mejj då på mitt underbara kalas:S



Älskar ju dejj ju!!!!!!! Pössar

2009-05-14 @ 17:00:20
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

I`M BACK :D



hur är läget med dig?

2009-05-15 @ 13:51:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; härligt :)

det är bra med mig :D

gör du då?

2009-05-16 @ 10:13:11
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0