Tråkigt?

Kan nog hålla med människorna som säger att sommaren är en bloggares värstafiende...de blir ju allt mer sällan man skriver här...och allt mer sällan ja använder datorn överhuvudtaget :/ känns näst intill onödigt att sitta här på dagarna och kolla in sina sidor och tjöta me folk....när man kan vara ute och njuta av vädret =)

Sen ja skrev sist så har de hänt massor av skoj =) har blandannat varit hos emelie i Vara och lekt! Vi spelade brännboll ett helt gäng...var närmare 40 personer som var där och nästan alla var med på planen...var faktiskt riktigt kul! Detta var i torsdags...och de blev allt ett par öl, mumma! Drog även vidare upp till PK på fest...men ja och älskllingen åkte hem ganska så snart efter att vi kom dit...vill hem och mysa om man säger så ;p
Fast innan vi drog till emelie så var ja o darlingen i alingsås på hans jobb och hjälptes åt att snickra ihop en skohylla =) har bott här ett år nu och har inte hittat en ända skohylla som passar till våran hall, varken i färg, form eller storlek....men nu har vi en som passar som handen i hansken! Jonas är nog den bästa snickaren i världen tror jag!!

Fredagen så blev ja firad av min släkt på mors sida =) rikgit mysigt faktiskt...och tack för alla presenter! Tipspromeaden som någon dum jäkel hade fixat fick de flesta att lyfta på ögonbrynen och skratta...konstiga frågor om migg...haha och de var mormor som var den som visste mest-konstigt nog haha!
Fredagskvällen så var de min tur att vara chafför....så ja körde Jonas och hans vänner till lidköping för dom skulle på någon motorshow där....tydligen hade dom haft riktigt kul. Medans dom var där så tog ja en fika i lidköping, hälsa på hos alex i järpås och sen drog vidare till emelie =) Där var de förfest, och vi var bara tjejer...och snacka om att vi flippa ur och gjorde saker som fick oss att skratta tills vi näst intill kissade ner oss! hahahha, så jävla snyggt!
Sen så blev de en heldel fölk hos emelie...men ja var svintrött och ville hem eftersom ja skulle upp och jobba dagen efter...men eftersom min pöjk va lite full och glad i hatten så stannade vi till klockan två...hihi dom är för roliga de personerna...hmm ja jag vet inte hur ja ska kunna förklara dem så ja låter bli istället :p

Lördagen jobbade jag, men blev gött arg på henne som hade ringt in mig dagen innan...hade hon sagt att ja inte skulle göra mina vanliga arbetsuppgifter utan att bli helt psykiskt utmattad utav de ja fick göra så hade ja inte tagit åt mig lördagensjobb! Fy fasen säger ja bara...men hur som helst så tog jobbdagen äntligenslut och ja o min darling hade myskväll =) Kollade på YesMan, faktiskt rätt rolig =) bra film.
Söndagen och måndagen har ja o jonas varit allmänt fnissiga, har varit som två nykära fjortonåringar :p hihi bara älskar när vi har sådana stunder tillsammans, har utan tveckan varit den bästa natten
på väldigt väldigt väldigt länge...och dagen har inte varit mycket sämre den heller...har busat med varandra, spelat tennis (inomhus i lägenheten!-jona sidiotiska ideér) och hjälpts åt med att måla skohyllan =) så idag blir de sista (hoppas jag) lagret med färg så är den färdig sedan! Funderar på om ja ska hitta på något prakticaljoke tills gubben kommer hem hihi, får se vad ja hittar på.

Nästa inlägg får bli ett bild inlägg med bilder sen veckans aktiviteter...om ja orkar...hihi! Har lovat de flera gånger nu men ja är sååå lat...eller nja de är ja väl inte...har väl inte någon direkt "blogglust" för tillfället....men de fixar sig.
nu ska ja kila för ja måste ringa pemelie!


Kolla föresten på blocket igår, där är den här valpen till salu...hur kommer de sig att man parar en kinesisknaken hund och en med päls?! tror att de var en zhitsu som den var blandad me...hahaha stakare!

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

naw,, cute=) pöss pösss

2009-05-26 @ 13:24:58
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0