Jag vill ha fredag idag!

Och vips så var det fredag!
Så enkelt var de med det, hihi skojar bara!

Att en vecka redan har gått, hmm tiden går fort när man har roligt =)
Skulle jobbat idag, dock försov ja mig eftersom ja inte fått sova något inatt heller =( blir
så himla arg på mig själv...varför är ja bara "sjuk" nattetid?!
Jaja jag får vara lycklig och glad över att Jonas finns vid min sida, han höll om mig hela tiden...så himla snäll han är!

Igår tog ja och darling tag i saken och gick ut och gick på tånga igen =) skulle ta spåret som va en och en halv kilometer längre än i förrgår...hmm säger jag bara!
De började ju bra, riktigt roligt faktiskt för det var mer än ett motions spår, de var mer skogstärräng och bergsklättring de första biten ch de passa både mig och Jonas...dock efter en bra stund så märkte vi att vi tappat bort "vårat spår" och kommit in på ett annat, plus att vi gick de baklänges haha =) klantskallar!
Men inte var vi bittra för det...de blev ju bara lite längre att gå, hihi så trevligt att möta sådana motgångar och se att vi tar de med en klackspar tillsammans =) nu var de ju inget större problem förutom att vi gick vilse men ändå hihi!
Nu ska vi troligen inte gå innan söndag igen, fredagar och lördagar är våra vilodagar =)

Idag skulle ja åkte till lidköping på kvällen och grillat hos Rasmus...skulle åkt dit me evelina men ja hade totalt glömt bort att Jonas mor fyller år idag! Så ikväll blir de troligen kaöas för min del istället =( men inte ska ja vara ledsen för det...de är ju alltid kul att umgås me famlijen =) Dessutom är de ju inget fint väder idag =( tråkigt tycker jag! Enligt nyheterna skulle ju de blivit soligt idag....

Igår ringde syster och sa att hon har en sak till mig =) blev jätte lycklig! Hihi...längtar tills ja kan åka dit och hämta den!

Nu ska ja fixa iordning mig lite, måste till affären och handla...men kan inte gå dit och se ut som ett fågelbo i huvudet :p


En lycklig kille =) Såg typ likadan ut igår när vi klättrade...hihi barna sinnet är kvar =)




Lämna ett spår
Postat av: sandrew

ne e enna riktiga hurtbullar=)

ja saknar dejj j^vlar´annama ska du veta,, pössar

2009-05-09 @ 01:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0