Förväntansfull =)

Gud ja är så förväntansfull över den här dagen, ska bli såå kul! Nu känns de som om tiden står helt still tills min älskade kommer hem....och när han väl är hemma måste vi stressa iväg....ska ju möta en klockan halv fem =) Hoppas bara att de är som jag/vi vill, och att inget oväntat sker! Håller tummarna =)

Gårdagen startade me att ja gick upp, åt frukost och sen åkte och hämtade evlenina i Vara, blev en trelvig trip till lidköping tillsammans! Att köra jonas bil var så sjukt annorlunda mot min bil, hans liksom sväva fram och helt plötsligt låg man högt över hastighetsbegränsningarna, opps tänkte ja....men man märkte ju inget, de var ju som att krypa fram så skönt som den gick på vägen =) Men när vi kom till lidköping så ringde vi rasmus tegel, hahaha vi näst intill kidnappade honom och helt plötsligt fick han besiktiga bilen åt oss, haha vi tjejer hade ju aldirg gjort något liknande förut ;P
Men de gick som smort och vi var snart iväg igen, tog en välförtjänt fick på larssonscafé, så himla mysigt! En kopp te och blåbärspaj, mummma!
Efter de blev de en shoppingrunda men rasmus kände väl inte för att köpa underkläder tillsammans me oss så han ville slippa men likförbaskat var han hak i häl hela tiden typ :p även han köpte ju en sjukt snygg skjorta också =)  Ja hitta en läcker jeansjacka, och tre as coola leggins och ett par örhängen! Testade sjukt mycket men inget som ja fastna för, de är lite halvkonstigt mode tycker jag...de mesta ser väldigt ovårdat och osmikrande ut tycker ja...men de finns ändå lite som är rätt coolt =)
Efter shoppingturen så ströga vi lite, man får ja pass apå då man har snyggbilen :p Efter de slängde vi av rasmus hos honom och sen drog vi hemt ill vara igen...blev lite tjöt där me sandra och evelina innan ja åkte vidare mot min älskade jonas...va skönt att se honom igen, kändes som en evighet sen vi sågs sist men de va inte enst en hel dag...ibland är ja allt för sällskaps sjuk av just honom ;)
När ja kom hem blev de en sväng till samek och sen till affären...sen åkte vi vidare hem och gjorde en god kvällsmat framför tv:n....gott gott.

Fick ett sms utav en i min familj nyss, känns ju mindre smickrande att en "vän" har gjort något sådant....hade aldrig gjort det själv så förstår inte varför man inte behandlar människor som man själv vill bli behandlad?! Nå väl, sanningen kommer ju alltid fram så för min del finns inget att göra innan människan själv kan säga något till mig...fegt!

Nu ska ja snart göra mig iordning så ja är hundra procent klar tills min gubbe kommer hem =) önska oss lycka till!

Lämna ett spår
Postat av: sandrew

det löser sejj ska du se baby,, Du kan iaf fall räkna med att ja älskar dejj,, Ida o för alltid!! Lycka till sen o ring så fort du vet nått om allt.. Pössar på snäckan!!

2009-05-05 @ 15:06:30
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/
Postat av: sandrew

det löser sejj ska du se baby,, Du kan iaf fall räkna med att ja älskar dejj,, Ida o för alltid!! Lycka till sen o ring så fort du vet nått om allt.. Pössar på snäckan!!

2009-05-05 @ 15:06:46
URL: http://sandraabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0