Xena!

Usch, Xena är faktiskt fruktansvärt dåligt....förstår inte hur dom får visa sådana tråkiga program :p
Ja som ni säkert förstår så kollar ja på tv för tillfället....inte för att ja tycker den är bra men orkar inte böja mig efter kontrollen =)

Efter att ja fick tag på Lina igår ringde ja och boka tid för klippning på fredag...spännande...tänkte ge dom fria händer =)

Får väl se vad de blir utav det...hoppas inte dom klipper av håret bara-börjar ju bli långt igen!


När vi hade ätit klart igår tänkte vi åka ut till jonas mormor och fika med henne lite snabbt innan ja var tvungen att åka hem och duscha innan desperatafruarna skulle börja =) Men som vanligt har JAG rätt och bad Jonas ringa innan för att kolla om hon var hemma men de orka han inte så vi åkte iaf....ich självklart så hade ja rätt :p Hon var inte hemma! Men johannes och gustav (kusinerna) kom just förbi oxå så vi stod och tjöta och sen gick och gjorde ordning hos fåren...hihi jag fick hjälpa till att släppa in fåren och tyckte de var jätte kul tills gustav ropar-akta dig för Baggen bara..han stångas! Så rädd som ja va tryckte ja upp dörren och sprang sedan därifrån...hihi. Men måste erkänna att dom är rätt coola dom djuren, och söta förresten...snart ska dom få lam oxå-så tjocka som visa va :p

Efter de fick de bli en fika hos gustav ist....men när vi gick tillbaka för att hämta bilen hade deras mormor kommit hem så de blev ännu en fika =)

Sen fick vi brått hem och fick sätta gasen i botten-för inte vill man missa DH...borde verkligen gå mer än en ända gång i veckan...!!


Oj nu är klockan mycket...börjar ju jobba om 45 min!




Lämna ett spår
Postat av: sandra

Hehe,, jag skulle nästan ge hur mycket som helst för att se dejj i hagen livrädd;) jaså klippning på fredag, jag tror att du blir lika vacker som vanligt,, Pösssar

2009-03-11 @ 14:40:30
Postat av: Linda R

Hahahaha kan tänka mig att du skulle gilla den synen...får ta med dig dit nästa gång :p

2009-03-12 @ 13:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0