Vilken lärorik helg!

Ja jag måste erkänna att man har lärt sig en hel del den här helgen :p

I fredags så tog ja o min älskade josé en lugn kväll tillsammans. Vi åkte iväg till samekgaraget och där spenderade vi ett par timmar...blixten till pojkvän ja har är ju inte så snabb i vändningarna och dessutom lärde han mig massa grejer om vår nya bil. Så nu vet ja hur man byter olja, tar bort dörrsidorna (inredningen) och dessutom tonar rutor =) Hihi var faktiskt riktigt kul att greja i garaget ihop....men allt i hela världen är ju roligt så länge man gör de med Jonas :p Eller i alla fall tills fan skicka upp mig i luften-ja stod på ett par trukgafflar när han går förbi och trycker på en knapp så ja åker hur högt upp som helst!! Fan va ja skrev, inte för att ja är höjd rädd men de kändes ju inte stabilt över huvudtaget...och jonas bara skratta! Fy vad elak han är! Men de får ja väl leva med antar jag :p

Lördagen blev en ganska tidig uppgång då vi åkte till jung och mötte upp min far och co, sen tog vi följe med bilarna till skövde och hem till farfar =) Var såå kul att träffa alla släktingar där igen, och inte nog med alla dom gamla fastrarna, kusinerna och deras partner så hade ja fått två nya kusiner =) där ser man vilken bra koll man har...var ju trots allt ett år sen ja träffa alla =) Var riktigt roligt att jonas äntligen fick bli presenterad för dom, eller ja farfar  har han ju träffat förut men resten.
Sen direkt efter det åkte vi till Vara, lilla Emelie fyllde ju 23 år!
Blev lite skvaller och presentöppning efter att ja hämtade sandra och vi alla hade ätit pizza....var mysigt. Och sen börja ju festen, de bara droppa in folk hejvillt och tillslut så var de någon/några som dansa jävlarinama-har aldrig sett personen/personerna så =) Ruggigt roligt! Sen så lärde jag mig att dansa salsa-hahha de var riktigt kul...var jätte oligt när man väl fått in takten och så.....nästan så man ska börja en sån kurs hihi!
När klockan börja närmas sig fyra på natten börja folk droppa av....och jag och Kakan tog framtåratan när de bara var han och ja vakna tillslut...mmm gott, emelie borde blivit bagare :P muma.

Söndagen var väl inte lika rolig när man vakna upp som en packad sill i sängen-fy fan vad trångt de var! Förstår inte riktigt hur de blev så :p Men sen tog vi tag i saken och börja städa iordning lite...för de var verkligen behövligt...blä vad de såg ut...men de får man räkna med när de är fest =)
Sen blev de ju ännu en pizza till och lite bakfylle snack....men tillslut var vi tvungna att åka för klockan hade blivit mycket. Så igår när vi kom hem byte ja ocj josé om snabbt och sen drog vi till graget igen....men efter många om och men så tog vi bort toningen-blev lite som en vonabi blattebil om man säger så -då åker ja helldre i en tant bil :p Nää den är så fin så den lille pärlan =) Och vi passa på att städa den invändigt oxå.

Och nu är de måndag och en ny vevka igen...känns jobbigt att de är en ny vecka typ jämt och då blir man bara äldre och äldre hela tiden! Usch vad tiden går! Jaja iaf, nog om de. Har pratat med polisen hela morgonen-måste säga att hon är så trevlig och tycker precis som vi gör...att rätt ska vara rätt! Så nu får vi se vad som händer =)
Nu har ja iaf gjort mig iorndning och ska hämta upp räkan i herrljunga...så ja ska köra han och lilla nora till lidköping och när vi lämnat av henne så blir de säkert en fika =) muma de!

Oj nu jäklar är klockan mö, måste dra...laddar upp bilder sen eller något hinne rinte nu!

puss hej

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

Tack älskade ärtan!! Det va den bästa födelsedagen någonsin =) Puss

2009-03-24 @ 18:35:02
Postat av: linda

de var så lite så min plutt gumma! Alltid lika kul att hitta på något me dig =)

2009-03-25 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0