Usch!

Ja idag är en sån där dag som är jobbig....känner inte för något!
Vaknade nån gång mellan halv nio o nio, gick upp på toa och sen satte ja mig vid tv:n...men som vanligt var de bara skit på dumburken så ja gick o la mig igen...snacka om lat!
Men de är nog inte så att ja är lat, bara lite uttråkad....vet inte vad ja ska göra....blä! Funderar på att ta bilen ut till motionsspåret....vore riktigt mysigt-men problemet är att ja hatar att gå i skogen helt själv! Haha ja är en liten kyckling :p
Får vänta tills min älskade pojkvän kommer hem...han är ju bara för söt...var riktig myspys imorse som vanligt!

Tycker de är riktigt kul att de är så många läsare/besökare på min blogg...känns roligt att man blir "läst" :P
Och på tal om det, läs min polare sandros blogg oxå...hon är klart värd ett besök...särskilt så gullig hon är! Sandraabelsson.blogg.se

Nu ska ja kila, måste hitta på något...kanske baka något? Vore ju kul =)

Lämna ett spår
Postat av: sandra

wow,, gratis pr:) hehe Love ya

2009-03-31 @ 14:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0