Lördag :(

Usch, tiden den går fort om man har roligt!!!

I torsdags var vi på bio i Vara med sandra, filmen var ruggigt bra...blev positivt överraskad då ja har har läst böckerna och att dom hade fångat hela bokens innehåll...ska bli intressant när tvåan och trean kommer som serier på tv:n =)


Igår blev de en fartfylld dag minst sagt....åkte till borås tidigt på morgon en med Lina och klippte oss...blev klara klockan två...då var de bara att åka snabbt till vårgårda och släppa av henne vid hennes bil och snabbt åka till alingsås. Hann dit lite snabbare än planerat så ja drog till mc donald (hatar deras burgare egentligen men var skit hungrig!), men inte fick man äta ifrd för ett helt gäng fjortisar sprang omkring och skrek och puta på varandra...fy fan för sådana hungar-hade skämts om dom var mina! Slängde burgaren och drog till jonas jobb ist, hämta upp honom och sen blev de raka spåret till vara för att hämta emelie =) Och sen snabbt som en biltjuv hem för att klippa henne-blev riktigt fint faktiskt-nöjd som bara den ;p Sen blev timmen så mycket att vi gjorde iordning oss med ett par glas vin med hallon i, mumma mumma!

Sandra kom efter ett tag, tror inte hon kan hålla sig borta från mig-hihi!


Vi drog till club heden och dansade loss lite, var riktigt gött kan ja säga...var ju ett tag sen! När vi kom hem blev de lite mer öl och vin och sen decka visst två personer i våran säng så vi fick knö ner oss på en lite liten palts som blev över-grrr! Hihi de roliga var när ja vakna upp så låg inte jonas vid min sida som ja trodde....utan han hade fått sova på soffan med pettsson-hahah fan va elakt-sandra hade snott hans plats och hållt om mig ist....hon hade saknat de sen resan :p


Nu på morgonen har vi varit slöa men fick ett ryck så ja o emeliie gick till affären för att köpa chips, dip och lite grejer så jonas kunde baka sina berömda scones-bara älskar dom! När ja o emelie kommer tillbaka upp i trappuppgången så säger emelie-han han gjort popcorn?

Och mycket riktigt de hade han-och lyckats bränna hela påsen!! Fan när vi öppna dörren sved de till i ögonen och näsan blev tjock av rök....haha jonas minn var bara för söt :p


Nu ligger vi i soffan efter en god frukost, lite för god för ja kan knappt röra mig. Ska fram till systemet oxå innan de stänger....och även hyra en film för de glömde vi förut.


Sen är ja ju ett klantarsle och har dubbelbokat mig till tusen, kidnappa ju emelie igår över hela helgen...sandra var här, sebastian är på väg hit för de bestämde vi förra helgen-plus att sen två veckor sen har vi ju bokat med räkan och ida att umgås lördagen den 14 för då är han ledg från jobbet och barnledig.....hmm ja de är jobbigt att hålla många bollar i luften men de går =) Så nu blir de en hel samlingsplats hos oss ikväll och ja får umgås med alla mina underbara vänner-saknas bara en och de är min LoveSandra, som ska till kronan ikväll-blä vad tråkigt! Saknar ju henne så fort hon lämnar min aura...haha!

Ha de gött så skriver ja senare....och berättar vad vi har hittat på för bus ;p
Slänger upp lite bilder sen gårdagen, alla kan ja inte ansvara för om ni får mardrömmar om-hahah..internskämt!



  

Mina underbara tjejer!!


Lämna ett spår
Postat av: Linda R

Ser kanske konstigt ut att vi alla är klädda i svart typ, men vi skulle på Black and White party i fredags :p

2009-03-16 @ 12:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0