Idiot!

Haha kolla just på sveriges värsta bilförare! Gurkan är ju sjukt rolig-idiot och fan är nog de ända han fick lära sig när han kom till sverige-hallå? vart tog alla adjektiv och substantiv vägen?! Hihi...härlig kille de :p

Nu börjar monstret-jozef fritzel på kanal 4...måste titta på de...helt sjukt att de finns sådana människor i världen! Folk som våldtar sina egna barn och låser in dom i en källere...häng alla pedofiler och våldtäcks män! Skulle aldirg i helskotan umgås eller ens kännas vid en sådan person...skulle spotat människa i ansiktet!

Nä nu tog känslorna överhand...bäst att ja kryper ner under jonas täcke i soffan och lugnar ner mig...
Han är fortfarande sjuk min gullunge...åh skulle kunna pussa sönder honom!! Har gått runt och degat här hemma hela dagen, tills vi fick panik och åkte till lite olika affärer och köpte kablar och strömbrytare...så nu har vi kopplat in lite små fix här hemma-bland annat min sminklampa till min sminkhörna =)blev snyggt!

Imorgon verklar de som om emelie kommer hit =) de gör hon rätt i...finns ju inte mycke normala människor i Vara så då får hon komma hit och skaka rumpa lite =) hihi!

På tal om något annat så kom reklamen från klädaffären Gina upp nu...måste säga att ja verkligen inte kan se mig in i modet med haremsbyxorna, har försökt men de går verkligen inte! Är de någon annan som säger emot eller håller me? Menar liksom, vad ska man ha till, och är de snyggt att se ut som om man har skitit på sig?
Är kanske bara ja som tänker så, haha....


Stilig eller stilig...min goa pöjk =)
Men de skiljer sig idag då han inte är lika pigg ;p

Lämna ett spår
Postat av: Jennifer

Det där med haremsbyxa klarar inte jag heller riktigt av faktiskt . Ser absolut inte det snygga med det ! Såå ni slipper jag också va ensam om de , skönt ! Hehe ..

2009-03-27 @ 10:01:46
URL: http://jejjeg.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe könt de, alltid kul att vara två om en sak :p ha de bäst-puss puss!

2009-03-27 @ 16:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0