Hoppsan!

Hoppsan lotta kan man väl säga...fick lite dåligt samvete nu när ja såg hur många sidvisningar ja haft-fy linda nu får du skärpa dig och skriva lite mer! Lovar att bättra mig!

Men den här gången har ja en anledning till varför de tagit så lång tid. Vi kom hem i söndags vid 1 till lägenheten...var fruktansvärt skönt att hemresan var över och de första ja gjorde var att springa till sängen (hallelulijaaaaa), hade inte fått ligga i den på sex veckor :( Sen spenderade vi dagen med att äta, packa upp, tvätta, kolla igenom all post m.m sen fick de bli en tidig kväll...tidsomställningen är ju 7 timmar bakot i tiden så vi var rejällt trötta redan klockan 21.00 här :p


Måndagen spenderade vi med jonas familj...jonas fick reda på hur hans morfars bortgång hade gått till m.m...ingen rolig dag...även den dagen la vi oss tidigt eftersom vi skulle upp i tid.

Tisdagen: Gick upp tidigt och åt, sen gjorde vi iordning oss för begravningen. Första gången ja var på en begravning, inte allst kul. Men måste säga att det var väldigt vackert...usch, lipa jätte mycket.... Jonas har aldrig varit så fin i mina ögon, åh han är min lilla gos...och hans familj....mm finns inga ord!

Onsdagen: Åkte jag och min darling till Lidköping, fikade med sebbe och var snabbt hos tandläkaren...sen blev de en sväng upp till suzanne oxå =) var så himla länge sen....ritigt kul att ses igen, och lilla nora-gud vad stor hon har blivit! Hihi hon mindes mitt namn trots att  vi inte setts på många månader. =) Efter det blev de en sväng till vara, hämta upp kenny och åkte till min mor-kikade även på kennys bil som ja kanske ska köpa...efter en gosstund med familjen åkte ja in och hälsa på sandra (saknar henne jätte mycket trots att vi umgåts 24-7 i sex veckor) och lilla blonda emelie =) Även tobbe/nick fick besök av oss....=) Måste säga att de blev en heldag av åkande och massssa tjöt =)

Torsdagen: Jonas började jobba igen, så ja var själv hemma hela dan. Kändes som en evighet...men tiden gick ganska fort ändå eftersom ja sov ut hela tidsskillnaden till singapore, smart va :p så nu är ja i Sveriges tid igen =) haha!
Har verkligen blivit bortskämd med min darlings närvaro tror jag, kände mig  jätte konstig utan honom...jobbigt men ändå väldigt mysigt, vi är som två nyförälskade fjortisar igen =)

Fredag: Japp då har ja kommit till idag, alltså fredagen och idag har ja inte gjort så mycket. förutom att ätit, betalat vinnande aktioner på tradera =) jippi. varit ute en sväng och kollat hos frisören om lediga tider...vill hitta på något drastiskt med håret :p Och även köpt ett hår spray, mitt var ju slut...och måste ju ha de tills ikväll-pernila fyllde år i onsdags och bengtsson fyller år idag så de är party på gång =) Men är ändå lite knäckt, för ja hade planerat att ha en av mina nya klänningar på mig ikväll, men igår när ja klev ut ur duschen och torka mig på bröstkorgen så gled handduken bara bort, vad fan tänkte ja och kolla i spegeln och gissa vad ja såg-jag flagar som bara den! Det konstiga är att varken jag eller Jonas brukar flaga, och vi har inte bränt oss där nere heller....men vi tror att det är sveriges torra klimat som gör det =( även sandra har blivit utsatt för detta, så kraftigt att vi gett henne ett nytt smeknamn-SKORPAN =) hahahahahaha! Love you :p Jaja nog om det, sitter och väntar på att min mor ska komma, även mormor och mina tre små älskade småsyskon stella, max och nick =)ska tjöta miassa skit och funderar på om ja ska baka en hallon/blåbärspaj tills dom kommer eller om barnen ska få hjälpa till ist...hmm får se vad ja bestämmer mig för :p

När jag fått alla bilder, lovar ja att jag ska skriva veckovis vad vi gjorde i Asien, mycket roligare om ja kan lägga upp bilder till de ja skriver så ni får se det =) Hämtade ju cdskivan i onsdags hos sebbe men glömde den i mammas dator efter vi kollat på bilderna men hon kommer idag så hoppas inte hon glömmer den bara.

Nä nu måste ja kila och börja plocka i ordning är lite grann så mormor inte får en chock :p
puss puss


Två blekfisar i början på semestern. (Phuket-Patong)

Lämna ett spår
Postat av: sandra

jag vill tebax te utlandet med min nya lilla familj;)

2009-03-07 @ 09:15:04
Postat av: Linda R

Vad söt du är gumman! Visst hade vi de underbart, farmor, barnet och pappan...hahahaha! Älskar dig Skorpan!

2009-03-07 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0