Happy!!

Igår blev de en dag fylld av jobb och massa skvaller =) för efter jobbet blev ja lite av en priviat chafför :p ringde ewelina för att åka förbi henne och ta en cigg innan ja skulle hem men hon jobbade, och eftersom hon jobbar på hemtjänsten åker hon runt till massa människor...och ja blev då hennes chaffis...trevligt faktiskt. Hann till och med att åka förbi mig och göra vitlöksbaugetter och grönsakssoppa-mumma vad gött de var!
Senare åkte ja och hämta upp min älskade Jonas =) Han hade varit på taklagsfest. När dom har lagt färdigt taket eller om de är takstolen till ett bygge brukar dom alltid hitta på något och igår åt dom mat och bowlade på stures i alingsås...hihi söt som han är så kom han hem "lite" senare än väntat som han uttrycker sig :p blev ju att dom tog ett par öl oxå...haha-kul att jobba dagen efter-not!


Och idag är en dag ja känner mig riktigt lycklig!
För de första fick ja en lååång och go sovmorgon.....iaf tills min love sandra ringde och väckte mig =) bara att vakna upp till hennes röst är ett privilegium ja inte fått på lite mer än en och en halv vecka...känns inte som att de är så nyss vi kom hem från resan...
Efter de åt ja frukost och glodde lite på tv...och då såg ja att ja fått ett sms från emelie =) Hon bjöd me mig till konserthuset i Vara på söndag så ja var bara tvungen att ringa och kolla vad de handla om. Kommer inte ihåg vad de hete nu men de va någon musikal eller liknande som hon hade tvåbiljetter till...och de ska faktiskt bli jätte kul att gå på det!!
Senare idag ska jag åka till Vara och hälsa på emelie en snabbis och efter de blir de biotime med sandra =) Vi ska gå på män som hatar kvinnor....många säger att den är jätte bra och gripande...får väl se vad man själv tycker sen!

Ser verkligen fram emot helgen, kommer bli toppen!

Nu ska ja ut och ta en cigg innan ja sätter igång och plockar lite här hemma. Förresten ska ja ju ringa på en bil idag oxå :) hoppas den finns kvar =)


Dessa två underbara ska ja träffa idag =) jippi!

Lämna ett spår
Postat av: Emelie

Bjuder du på paj i helgen nu då? :P

2009-03-12 @ 19:23:03
URL: http://anniesmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha de vet du =)

2009-03-14 @ 12:22:42
URL: http://anniesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0